Skrevet 5. september 2005 19 år Vad kan man hitta på att göra på Gardemoen i 5timmar, jag kommer att mellanlanda där i oktober på väg till Malaga.
Skrevet 5. september 2005 19 år Hej Jimmy från Gävle..! Jag har bott i Gävle. Pluggade på Polhemsskolan -91/-92 Du sticker ut till Forsvarets Flysamling och får en dos med luftfarts historia! Det går bussar, eller så kan du promenera bort dit om du behöver lite luft. När är du där?
Skrevet 5. september 2005 19 år Forfatter Ja, inte så tokigt i och försig, men jag måste även försöka roa min dotter på fem år, hon tycker inte om öl, och hennes mor tycker inte om att jag tittar på andra kvinnor (tyvärr)
Skrevet 5. september 2005 19 år Forfatter Hej Jimmy från Gävle..! Jag har bott i Gävle. Pluggade på Polhemsskolan -91/-92 Du sticker ut till Forsvarets Flysamling och får en dos med luftfarts historia! Det går bussar, eller så kan du promenera bort dit om du behöver lite luft. När är du där? Vi landar där den 29oktober kl. 10.40 och avgår 15.30.
Skrevet 5. september 2005 19 år Vi landar där den 29oktober kl. 10.40 och avgår 15.30. Perfekt! Då är muséet öppet! De har världens enda original Heinkel 111, och är generellt ett mycket fint flyg museum.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.