Gjest Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Har et spørsmål til dere som er ATC i SquawBox/ProController. Hva er styrtprosenten sånn gjennomsnittlig på landinger ?? Grunnen til at jeg spør, er at jeg har lyst å prøve å fly "online", men jeg bør kanskje trene litt mer før jeg prøver, synes at styrtprosenten min på 20% er i meste laget. mvh. Jon Egil Siter
Trond Fossen Skrevet 14. november 2000 Skrevet 14. november 2000 Det er veldig avhengig av vær og vind, men på en dag med noen lunde vær så er det nok ikke 20% crash nei. Men for all del, ikke vær redd for å prøve. For meg er det i hvert fall viktigere med mye trafikk enn om èn av fem landinger ikke går helt perfekt. Velkommen skal du være! Siter
Fredrik Hoel Skrevet 14. november 2000 Skrevet 14. november 2000 Hvis du er redd for og crashe så kan du jo aktivere "Ignor crash" da......... Du bør prøve og fly online! Det er kjempe gøy! Fredrik [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.