Skrevet 5. september 2005 19 år Er det noe særlig aktivitet på Gardermoen denne dagen, da jeg og en kamerat skal dit.Ser en noe til flyene rundt og i terminalbygningen? mvh. Kjell
Skrevet 5. september 2005 19 år Skjer vel ikke noe mer den Lørdagen enn noen annen. Dumper vel ned en 744F og en DC10F utpå formiddagen, men rent bortsett fra det så tror jeg du kommer til å kjede deg. Man ser sør siden av pier øst (utland) og pier vest (innland) fra utsiden av terminalen, men vil du se fly på innsiden må du gjennom sikkerhetskontrollen.. dog kommer du da bare til innlands siden..
Skrevet 5. september 2005 19 år Forfatter Vi skulle til Oslo, men reiser ikke med fly. Det var bare snakk om å slå i hjel en dag på Gardermoen. Har du ankomst tider til de store fuglene, men vi får vel ikke sett de fra Terminalen. Det er vel Korean som kommer. Hvem er DC 10 sin? Kjell
Skrevet 7. september 2005 19 år Forfatter Siden det er så litene aktivitet på flyplassen så lurte jeg på om noen av museumene er åpne denne dagen og hvor finner en de? Hva koster det å komme inn? Kjell
Skrevet 14. september 2005 19 år Forfatter Er det noen som vet klokkeslettene når Korean og Aeroflot maskinene kommer på lørdag? Vil en se de fra Terminalområdet? Kjell
Skrevet 15. september 2005 19 år Forfatter Takker for svar. Da ser det ut til at vi får med Korean når den kommer, hvis vi klarer å se den fra Terminalområdet. Skal på Flymuseet kl. 12 og blir der til de stenger. Kjell
Skrevet 15. september 2005 19 år Forfatter alder Hmm Ingen er over 29. Vi er født i 1946, 1956 og 1960, men vi holder oss godt. Jeg er yngst. Kjell
Skrevet 15. september 2005 19 år He he...bra....jeg kan se om jeg ikke kan få transportert dere rundt....man får liksom ikke sett Gardermoen fra terminalen.....jeg er selv bare 25 + 16....Når kommer dere da? hvist dere har lyst.....
Skrevet 17. september 2005 19 år DA håper jeg dere hadde en fin dag på ENGM gutter, det ble jo både vollen, DC10, B747 og vortex symphoni noen få meter under flightpath 01R..he he...dere var en hyggelig gjeng Kjell...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.