Alexander Storvig Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Les her! Ikke ofte man ser en hercules der, faktisk aldri. Synd jeg er i Spania, ellers skulle jeg dratt og tatt bilder, kan ikke noen fra Brønnøy området dra? Mvh Alex. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 3. september 2005 Premium Medlem Skrevet 3. september 2005 Det er muligens maskinen som stod på Flesland under Bergen Air Show. Jeg har sett både C 130'en og en tysk Tornado (som også stod på Flesland) gå nordover i løpet av de 2 siste dagene........ Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Hvorfor skal tornadoen nordover? Er det den nato øvelsa eller noe? Toranoen: http://www.barring.info/Gert/bergen1.JPG C-130: http://www.barring.info/Gert/bergen2.JPG Siter
Geir-Tore Aunmo Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det starter vel en NATO-øvelse på Ørlandet nå førstkommende mandag. Tornadoene var mest sannsynlig på vei dit. Siter
Alexander Storvig Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Kommer tornadoen til å lande i Brønnøysund også, vet dere noe om det? Er det noen som kan ta seg en tur til ørlandet og ta bilder? Eller er det strengt forbudt? Mvh Alex. Siter
Anders Forseth Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Tornado til Brønnøy? No f.... way! Herc'n skal sikkert fly opp noe luftvern greier, som skal rigges ifm NAM2005. Tyskerene skal ha med et Roland batteri, og det skal sikkert beskytte noe i nærheten av Brønnøysund. Siter
Alexander Storvig Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Tornado til Brønnøy? No f.... way! Visste det var for godt til å være sant! Siter
S. L. Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Er det noen som kan ta seg en tur til ørlandet og ta bilder? Eller er det strengt forbudt? Jeg bor rett i nærheten da, men det er kanskje ikke så populært å ta bilder der Siter
S. L. Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Send en mail til Arvid Lillerud. Han kan kasnkje hjelpe dere:) Siter
Dag Akselsen Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det starter vel en NATO-øvelse på Ørlandet nå førstkommende mandag. Tornadoene var mest sannsynlig på vei dit. Hvis ikke alle har fått det med seg, så finner man øvelsens hjemmeside her Flytyper som er med: DA-20 Jet Falcon E-3 Sentry (AWACS) C-130 Hercules F-16 FIGHTING FALCON F-4 Phantom II F/A-18 Hornet L159 ALCA ADVANCED LIGHT MiG-21 FISHBED MiG-29 FULCRUM (MIKOYAN-GUREVICH ) Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Herculesen landet her med 70 tyske soldater som skal være med på å beskytte brønnøysund under denne øvelsen. Brønnøysund skal angripes både på dagtid og på natterstid under øvelsen. Det er også kommet masse radar og rakettkjøretøyer som står rundt om i området. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.