Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dem som ennå ikke har lastet ned og installert det norske mesh-sceneryet, er det bare å sette i gang! Vel og merke hvis maskinen tåler et framerate-kutt... Jeg har PIII500, og hvis jeg setter ned texture distance og teksturkompleksitet en del (og pælmer på med dis [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image] så fungerer det bra. Og forskjellen er ENORM. Dra til Romsdalen, Odda, Lofoten... Det er akkurat like bra som det berømte Mt.Rainer over hele Norge.

Største som har hendt i denne hobbien, spør du meg.

Sees på SOVIR!

Tore Stabell Kulø

Skrevet

Är också väldigt nöjd med detta och mannen bak har gjort ett mycket bra arbete.

Tog en liten tur i går med en Bell 412SP från Oslo och vidare in mot Drammen och ner till Kongsberg för att landa i Nottoden. Och det var inte specielt svårt att känna igen sig när man flög VFR.

Turen vidare till Geilo/Dagali var också en fantastisk upplevelse.

Det var ifs en del små saker som visade sig med sceneryt men det väger inte upp mot den upplevelsen det är att kunna flyga efter bara kartboken.

Mvh Andreas Eriksson - LN-AJE / SAS006

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...