Michael Olesen Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Hej alle, Er der nogen som ved om man kan opdele Creative SoundBlaster Live! lydkort på en sådan måde, at man kan have al lyd fra flysimulatoren ud af pc-højttalerne mens man har ATC (RogerWilco) i sine hovedtelefoner + mikrofon ? Dette ville være fint, forstået på den måde at man ikke behøver 2 seperate lydkort samt at man har nemmere ved at høre sin controller hvilket giver færre misforståelser og " say again requests". ------------------ Mvh. Michael Olesen michael@olesen.as SAS253 Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Det er nok desverre ikke mulig. Du må enten fade lyden slik at du får motor/simulator lyd på en kanal og flygelederen på den andre (og så dele opp signalet slik du vil ha det) eller ha to lydkort. Jeg har to lydkort (dvs et SB live kort, og et videoredigeringskort), kjører simulator lyd ut via SB live kortet (og til høyttalere og sub), mens lyden ifra RW kommer ut på videoredigeringskortet og jeg får den i headsettet mitt (som er samme headsettet som jeg bruker når jeg flyr i den virkelige verden). Testa det såvidt ikveld og det så ut til å funke (desverre ble det ikke noe flyging siden satnet ikke var så snill med meg [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]). Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.