S. L. Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Her er en liste over multiplayerne som jeg vet om: vnas.hopto.org air.hopto.org 217.8.141.88 VATSIM går utenom! Kan noen hjelpe til med å føre flere servere på listen? På forhånd, takk! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Det finnes ett program som Heter Fshostspy,tror det finnes på flightsim.no Hvis ikkke Flightsim.com eller Avsim Den finner alle oppdaterte og fungerende serverne på Jorda Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 VATSIM er ikke multiplayer og logges ikke opp mot med en... IP adresse bare... Siter
S. L. Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 VATSIM er ikke multiplayer og logges ikke opp mot med en... IP adresse bare... Det var det jeg tenkte at mange sikkert ville komme med VATSIM istedenfor en multiplayer. VATSIM har jeg bestemt meg for å starte med når jeg har skaffet meg en ny PC. Hehe...Da skal det bli andre boller!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.