Skrevet 29. august 2005 19 år Sola flyklubb inviterer til åpen dag sammen med de andre klubbene der nå til helgen. Noen som har tenkt seg dit? Fin anledning til dem som tenker på flysertifikat. Mer info her: http://www.solaflyklubb.no/
Skrevet 29. august 2005 19 år Jepp jeg kommer. I alle fall på søndagen. Kommer sikkert til å holde meg i nærheten av safiren(e).
Skrevet 30. august 2005 19 år Jepp jeg kommer. I alle fall på søndagen. Kommer sikkert til å holde meg i nærheten av safiren(e). Det ryktes at Safirene begge er ute av drift ifm ettersyn. SAP venter på tilsyn av Tilsynet og SAO skulle vel på 100-timer (min informasjon kan dog være foreldet). Jeg vet heller ikke i hvilken grad det blir omvisning/åpent på airside, så det kan være at mesteparten av den "Åpne Dagen" vil bli avholdt på utsiden av sperringene.
Skrevet 31. august 2005 19 år LN-SAP venter på tilsynet ja, tror de kommer i neste uke. LN-SAO har litt under to timer igjen før den skal inn til 100-timers. I tillegg kommer de fem timene overtid. Flyr SAO til Bergen og tilbake i morgen, så da er det vel stortsett slutt på timene. Burde vel uansett være mulig å taxe den til P-13 (?)
Skrevet 31. august 2005 19 år Får se om eg turan innom på Søndagen.. Noen andre som komme? EDIT: Er det aldersgrense?
Skrevet 31. august 2005 19 år Aldersgrense på hva? Introturene? Du må vel kunne gå og snakke i det minste....
Skrevet 31. august 2005 19 år Lurer på om vi ikke har praktisert at ungdom under 18 år må ha skriftlig løyve fra foresatt.
Skrevet 2. september 2005 19 år Ikke i det hele tatt! For min del må jeg melde avbud, seiling blir prioritert denne helga
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.