November 12, 200025 yr Jeg bare lurer på hvilket fly jeg burde bruke. Jeg skal fly en strekning på 400nm. Jeg skal ta av fra en lang rullebane men lande på en som bare er 1650m hva slags fly burde jeg bruke jeg skal også ha med endel passasjerer?
November 12, 200025 yr Heisann! Sitter her med eksperthjelp! Tidligere styrmann på MD-80, nå styrmann på B767! MD-80 er passende for turen du skal ta. B737 klarer også samme jobben! Har du noe godt svar på mitt spørsmål da?? mvh Carl Normann
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.