Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finnes det noen nettsider eller lignende hvor man kan les om FS2006, eller er det for tidlig ennå?

Microsoft gir aldri ut noe særlig med opplysninger før de har et produkt rimelig klart. FS2006 kommer, men det er enda en god stund fram i tid. Og det kommer nok til å føre med seg en del forbedringer og endringer. MSFS-teamet har tidligere lyst ut jobber til utviklere, så det skjer ting. Jeg vil tippe at vi ser det til neste sommer.

Skrevet
Visst du tenker på at om pay fly vil virke i neste vers av flight simulator.Så tror ikke jeg du trenger å være bekymret.De fleste gir ut en patch.

Håper det, men det blir vel verre med dem som er patchet fra fs2002.

Skrevet
Visst du tenker på at om pay fly vil virke i neste vers av flight simulator.Så tror ikke jeg du trenger å være bekymret.De fleste gir ut en patch.

Håper det, men det blir vel verre med dem som er patchet fra fs2002.

Hvorfor det? tror ikke det vil bli alt for ille ...

Skrevet

FS2006 kommer nok ikke ut i 2006... Dette fikk jeg vite grunnet at de skal drive en undersøkelse nå med logging av informasjon fra mange fs brukere i hele 2006. Så sannsynligheten er derfor liten.

Mer vet ikke jeg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...