Dag Christer Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Heisann det er en ting eg lurer på og det er om noen har et bra forslag om ka eg kan srive slik at rgistrasjonen blir godtatt av SATCO. Eg har ikke fått svar på 3 uker nå. please help me....... Med hilsen Dag Christer Kristoffersen. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 11. november 2000 Skrevet 11. november 2000 Hei Dag Du må nesten fortelle først hva du har gjort. Har du fylt ut registreringsskjemaet hos IVPA (www.ivpa.com)? I så fall skulle du fått et svar innen et par uker, men innimellom kan dette ta litt lenger tid da alt arbeidet med registrering av nye brukere skal gjennom en manuell prosess. Hvis du allikevel ikke får svar innen rimelig tid, kan det være at du har fylt ut noe feil. Har du f.eks. fylt ut feil epost-adresse, vil du selvfølgelig heller ikke tilsend medlems-id. Dersom du skulle trenge mer hjelp, kan du naturligvis kontakte meg direkte. Hilsen Eirik (eisoere@online.no) ------------------ http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.