Skrevet 21. august 2005 19 år Jeg leste om denne tidligere i dag ja. For meg høres det ut som det var panikk under evakueringen som førte til at 9 personer ble skadet. Men stemmer det at det er QANTAS som aldri har hatt noen alvorlige luftfartshendelser tidligere?
Skrevet 21. august 2005 19 år Tja, det spørs hva som menes med alvorlig. Qantas har ikke hatt noen dødsulykker. I 1960 kjørte de av banen på Mauritius etter en avbrutt T/O, ingen døde. Flyet var en Lockheed L1049G. I 1999 landet et 747-400 i Bangkok i heavy regn og gikk ut i baneenden. Ingen døde. Hilsen Roald
Skrevet 21. august 2005 19 år Jeg leste om denne tidligere i dag ja. For meg høres det ut som det var panikk under evakueringen som førte til at 9 personer ble skadet. Men stemmer det at det er QANTAS som aldri har hatt noen alvorlige luftfartshendelser tidligere? Trenger nå ikke være panikk som er direkte årsak til at folk skader seg. At folk knekker ben ol er nå ganske vanlig ved bruk av slike sklier...
Skrevet 21. august 2005 19 år For ikke å snakke om hvilke "herlige" brannskader man kan få, av å skli ned en slik slide med bar hud som kommer i kontakt med sliden (grøss og gru..).
Skrevet 21. august 2005 19 år Spørr om du kan få et pledd før turen som du skal sove med, som du kan bruke som beskyttelse
Skrevet 21. august 2005 19 år He he, ja hvis alle hadde gjort det - hadde det nok ikke vært nok pledd å oppdrive i hele Norge. På flyvninger jeg jobber på, blir det ihvertfall tomt for pledd på ca. 5 minutter som oftest - og de som først har fått tak på dem, de tviholder også på dem.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.