Kjell Arild Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 For de som har noen tusinger for mye, kan jo dette være noe å ha http://www.kineticavionics.co.uk Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kult, en slik en må man jo ha etterhvert. Nå som mode S blir mere og mere vanlig så er jo dette kult å ha hjemme. ca 7000,- norske penger er jo ikke så ille. Dog er jeg litt skeptisk til disse her, når folk som skriver at transpondere går på 1090GHz skal lage utstyr, og bommer med noen millioner / milliarder eller whatever hertz på frekvens så er jeg litt skeptisk av natur. Ikke er jeg så sikker på om GHz er en tastefeil heller, G og M ligger ikke akuratt i nærheten av hverandre på tastaturet. Dog kommer det helt sikkert flere produsenter av slikt utstyr ganske fort. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Genialt da...Om jeg leser noe sted at folk er fornøyd med denne skal jeg ha den istedenfor kamera etter konfirmasjonen Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dog er jeg litt skeptisk til disse her, når folk som skriver at transpondere går på 1090GHz...... Hvor ser du det? Siter
Eirik C Varvik Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Oh, bare og hacke litt her så kan man jo sitte ATC på ordentlig! Og ja, til forum politiet; Dette var en kødd! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kenneth: buy / SBS-1 og nederste vinduet, hvor det står "whats included". Skal visstnok være antenne med for 1090GHz (en slik antenne ville ikke fungere for 1090GHz, og ikke er det noe særlig vits i å sende med en antenne for 1090GHz heller, systemet opererer jo ikke på den frekvensen uansett) Siter
Kjell Arild Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Er det noen som kjenner til hvor mye MODE-S/ADS-B er i bruk i vår del av verden? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.