Skrevet 19. august 2005 19 år Er det noen som har prøvd dette? Fungerer det på trafikken i Europa også? Har den i demomode nå, og den viser bare trafikk i USA. Betaler ikke for dette hvis det ikke viser for Europa liksom. airnavsystems.com
Skrevet 19. august 2005 19 år Har vært oppe tusen ganger før, men for å gjenta litt: Det fungerer overalt hvor flyene ferdes så lenge du mater programmet med egen radio.
Skrevet 19. august 2005 19 år Forfatter Kikket litt rundt på forumet her, men ble ikke så mye klokere. Egen radio ser du her , men er ikke helt med.. Er det noe ekstra jeg trenger å kjøpe? Har aldri prøvd dette før, og aner ikke et dugg om dette. EDIT: Fikk tak i en Acars sak på den siden nå. Finner ikke noe trafikk for Norge. Tror ikke jeg kan siden det bare er en trial. Uansett så fikk jeg nå øye på prisen. Cirka en tusenlapp for 6 mnd.
Skrevet 19. august 2005 19 år Du trenger: 1 stk radio som kan ta imot flybåndet sine frekvener i AM Programvare på datamaskinen, f.eks. AirNav (trenger flere programmer, husker ikke i farten hvilke) Kabel mellom radioen og datamaskinen (lydkabel)
Skrevet 19. august 2005 19 år *3,5 mm Hane-Hane Sladd. *Airnav Suite 4. *Acars Decoder. Du finner mer info her
Skrevet 19. august 2005 19 år Forfatter *3,5 mm Hane-Hane Sladd. *Airnav Suite 4. *Acars Decoder. Du finner mer info her Hmmm. Føler meg skikkelig dum her nå. Har masse feber da men. Kanskje det er derfor det går så tregt oppe i hodet mitt nå. Jeg har scanner. Jeg har plugg med hankjønn i begge ender. Acarsprogrammet AirNav ACARS Decoder 2 lastet jeg ned. Er jeg inærheten nå?
Skrevet 19. august 2005 19 år Hehe, ja. "men nära skjuter ingen hare" Sjekk linken jeg skrev over, og søk ang acars osv på http://www.g-kraft.com/forum/ Står mye der.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.