Stian Haabeth Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a chemical accident. How Will You Die? Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in the gas chamber Hyggelig tanke det da. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Utrolig at den sperre-lystne admin ikke har stengt denne tråden for lengst - ref. en post som nylig ble stanset én ønsket seg noe, men som ble "ødelagt" av en annen som igjen ønsket seg noe annet. Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ser ut som jeg kommer til å dø i Hitler's metode I will die in the gas chamber Monday, October 7, 2075 Siter
Christian Syvertsen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Utrolig at den sperre-lystne admin ikke har stengt denne tråden for lengst - ref. en post som nylig ble stanset én ønsket seg noe, men som ble "ødelagt" av en annen som igjen ønsket seg noe annet. Er faktisk litt enig med deg, selvom jeg mener at den ødelegg ønske-leken bare var no unødvendig piss i forhold til dette. Siter
Stig Sandnes Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Utrolig at den sperre-lystne admin ikke har stengt denne tråden for lengst - ref. en post som nylig ble stanset én ønsket seg noe, men som ble "ødelagt" av en annen som igjen ønsket seg noe annet. Er faktisk litt enig med deg, selvom jeg mener at den ødelegg ønske-leken bare var no unødvendig piss i forhold til dette. Så sant så sant.. jeg ØNSKER at denne tråden blir stengt Siter
Christian Syvertsen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Hehehe! Jeg mener vel det er litt sent å stenge denne når vi er så godt på vei, og tjener masse innlegg på det Siter
Anders Grønmyr Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 I will die when the tree falls on my bed. How Will You Die? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Faller visst ned fra en klippe en gang. Siter
Sindre Holberg Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Synes denne var så artig at jeg drar den opp igjen jeg You will die when the moon crosses the suns path. Your Personal Day of Death is... Sunday, April 29, 2068 Seconds left to live... 1,911,385,942 Litt bedre,,,,I en alder av 81 år... Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 I will die when the tree falls on my bed. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 I will die in a chemical accident. Haha :grin: Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Death is but a transition to another state of beeing, I join my ancestors in the afterlife and rejoice with them for all eternety. Siter
Marius Helstad Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 You will die when the moon crosses the suns path. Siter
AMO Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Vi skal visst dø samtidig, Marius! Vil det si aldri? :confused: Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 "Moon crosses over the suns path" Det høres nå ut som under en solformørkelse. Siter
AMO Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tenkte i baner jeg My mistake! Når er neste solformørkelse da? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 I will die in the gas chamber. How Will You Die? Oida. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 I will die in the gas chamber.How Will You Die? Oida. Huff og huff.. Være snill gutt Olaf, dette unner jeg deg ikke Gasskammer Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Gå til: navigasjon, søk Gasskammer er en henrettelsemetode hvor den dødsdømte utsettes for dødelig gass i et gasstett rom. Dette blir praktisert i USA, hvor fem stater tillater praksisen: Wyoming, California, Maryland, Missouri og Arizona (i alle disse statane kan den dømte også velge giftsprøyte). Her anvendes det kaliumcyanid eller natriumcyanid, som blandes i et beger med saltsyre. Dette produserer cyanidgass, som ødelegger kroppens evne til å prosessere hemoglobinet i blodet. Fangen blir da bevisstløs i løpet av få sekunder, og kveles snart til døde. En som prøver å holde pusten, vil ofte få store kramper. I USA brukes på denne måten en giftig, og ikke i seg selv kvelende gass, da kvelning er i strid med menneskerettighetene. Bruk av gasskammer som henrettelsmetode (samt henrettelser i og for seg) er mye debattert. Dette er den samme fremgangsmåten som den tyske naziststaten tok i bruk overfor jødiske fanger i konsentrasjonsleirer, og praksisen kritiseres sterkt. Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis gassen hindrer kroppen å produsere hemoglobin blir vel det det samme som anemisk hypoksi? Slik jeg forstår det så vil ikke en person som blir utsatt for hypoksisk hypoksi nødvendigvis legge merke til det før det er for sent, og er ikke det da en relativ smertefri opplevelse med tanke på at du besvimer før du dør? Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis gassen hindrer kroppen å produsere hemoglobin blir vel det det samme som anemisk hypoksi? Slik jeg forstår det så vil ikke en person som blir utsatt for hypoksisk hypoksi nødvendigvis legge merke til det før det er for sent' date=' og er ikke det da en relativ smertefri opplevelse med tanke på at du besvimer før du dør? [/quote'] Det stod at fangen blir bevisstløs etter få sekunder med mindre vedkommende holder pusten, så da er det vel sikkert relativt smertefritt. Men det er nok ganske jævlig å sitte der og vite at du skal bukke under om få sek... Siter
Frode Skibrek Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 I will die in a chemical accident. Kremt.... Er det ikke kjemikalier i hårfarge? (Siste gang jeg farget håret).. Har aldri gort det tidligere, så da minsker jo sjansen med en gang:-SS Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg dauer alene den 16.Februar 2088 Hyggelig..Blir iallefall 94 âr, samme âr som jeg ble födt, 1994. EDIT:Leste gjennom trâden og fant denne ogsâ http://www.thebigview.com/pastlife/ Your past life diagnosis: -------------------------------------------------------------------------------- I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Bulgaria around the year 775. Your profession was that of a sailor or shoemaker. -------------------------------------------------------------------------------- Your brief psychological profile in your past life: Inquisitive, inventive, you liked to get to the very bottom of things and to rummage in books. Talent for drama, natural born actor. -------------------------------------------------------------------------------- The lesson that your last past life brought to your present incarnation: Your lesson is to learn discretion and moderation and then to teach others to do the same. Your life will be happier if you help those who lack reasoning. -------------------------------------------------------------------------------- Do you remember now? Siter
Vegard Mardahl Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 I will die when the tree falls on my bed. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Samboeren til farmoren min hadde det nok vondt. For 3 år siden skulle han dødd, på julaften. Han fikk medisiner til å holde seg i live osv, men var ikke redd for å dø. Noen mnd siden nå så sluttet dem med medisinene og han følte seg kjempe dårlig. Han fikk noe ala exstasy (så han så dyr osv inni veggen). Han glemte farmor osv .. Han døde igår eller på Fredag midt på dagen. Jeg lurer på om dette var på et "sykehus for folk som skal dø". Tror han kom seg dit. R.I.P Men jeg vil dø med en gang, og ikke få en så lang død. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Dør som 84 åring. Passer faktisk litt bra med andres dødsalder i slekta her :crazy: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Neste solformørkelse :whistle: Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 I will die in a ice storm, så da fikk i alle fall jeg realisasjoner til Alive Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.