Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... Jeg kommer til å dø "after you fall off the cliff!" når jeg er i den unge alder av 64 år. Slutter jeg derimot å røyke så dør jeg ikke før jeg er 69 år ... Men fortsatt av samme årsak: You will die after you fall off the cliff! ..life sucks!! .. Jeg som trudde røyk var farlig for lungene.. "" ..så feil kan man ta..

Betyggende at jeg nå kan kjøre så fort jeg bare vil, å ta de villeste risikoene med et smil .. for på det området er jeg udødelig ""

Anyway så skjønner jeg med en gang tegninga her. Hvis jeg fortsetter å røyke blir jeg sansyneligvis i så dårlig form og forfattning at jeg ikke klarer gjøre annet enn å sitte på pc'en å fly å trykke ut bilder. Legge ut de samme jager-bilder dag etter dag i hopetall, som til slutt får Dag Johansen eller de andre medlemmene her til å klikke bananas å dytte meg utenfor stupet.

Slutter jeg derimot å røyke, er det vel for sent likavel, men jeg klare likavell springe fra dere de første 5 år før min dystre fortid tar meg igjen og, samme sak skjer.. ""

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
hmm... Jeg kommer til å dø "after you fall off the cliff!" når jeg er i den unge alder av 64 år. Slutter jeg derimot å røyke så dør jeg ikke før jeg er 69 år ... Men fortsatt av samme årsak: You will die after you fall off the cliff! ..life sucks!! .. Jeg som trudde røyk var farlig for lungene.. "" ..så feil kan man ta..

Betyggende at jeg nå kan kjøre så fort jeg bare vil, å ta de villeste risikoene med et smil .. for på det området er jeg udødelig ""

Anyway så skjønner jeg med en gang tegninga her. Hvis jeg fortsetter å røyke blir jeg sansyneligvis i så dårlig form og forfattning at jeg ikke klarer gjøre annet enn å sitte på pc'en å fly å trykke ut bilder. Legge ut de samme jager-bilder dag etter dag i hopetall, som til slutt får Dag Johansen eller de andre medlemmene her til å klikke bananas å dytte meg utenfor stupet.

Slutter jeg derimot å røyke, er det vel for sent likavel, men jeg klare likavell springe fra dere de første 5 år før min dystre fortid tar meg igjen og, samme sak skjer.. ""

Du tenker for meget ""

Skrevet

Your Personal Day of Death is...

Tuesday, September 11, 2063

Seconds left to live...

Jeg skal dø av et tre som faller over sengen min, får håpe at det ikke er en terrorist som sager det ned ""

Skrevet

Kan legge til denne når vi først var igang;

http://www.thebigview.com/pastlife/

Past Life Analysis - hvem var du i ditt forrige liv?

Jeg var en mannlig businessmann på 1500- tallet i Skottland, og var et naturlig talent med psykologisk overtak som visste å bruke mine muligheter. Jeg var kaldblodig og rolig i alle situasjoner. I mitt forrige liv lærte jeg at jeg måtte gi av min overdådige velstand til fattige.

Stemmer bra dette...

Vel ""

Skrevet

I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.

You were born somewhere in the territory of modern South of Latin America around the year 800.

Your profession was that of a warrior, hunter, fisherman or executor of sacrifices.

--------------------------------------------------------------------------------

Your brief psychological profile in your past life:

You always liked to travel and to investigate. You could have been a detective or a spy.

--------------------------------------------------------------------------------

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:

You should develop your talent for love, happiness and enthusiasm and you should distribute these feelings to all people.

""

Skrevet

I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.

You were born somewhere in the territory of modern Mexico around the year 1825.

Your profession was that of a medic, surgeon or herbalist.

Your brief psychological profile in your past life:

You had the mind of a scientist, always seeking new explanations. Your environment often misunderstood you, but respected your knowledge.

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:

Magic is everywhere around you, even in the most usual, most ordinary situations. Your lesson is to understand this magic and to help other people to see it, too. You are a magician!

Do you remember now?

Èn ting stemmer: Blir ofte misforstått ""

Skrevet

Lever godt å lenge etter den testen. Skal visst dø når solen eksploderer. Det høres nå ut som en veldig naturlig død også. Bare litt synd at jeg drar med meg alle andre ned i grava...som en siste rest på solens grillspyd ""

Får vell spørre Sola: "Vil du ha meg brent, gjennomstekt eller mør?" ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...