Espen Furfjord Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 hmm... Jeg kommer til å dø "after you fall off the cliff!" når jeg er i den unge alder av 64 år. Slutter jeg derimot å røyke så dør jeg ikke før jeg er 69 år ... Men fortsatt av samme årsak: You will die after you fall off the cliff! ..life sucks!! .. Jeg som trudde røyk var farlig for lungene.. ..så feil kan man ta.. Betyggende at jeg nå kan kjøre så fort jeg bare vil, å ta de villeste risikoene med et smil .. for på det området er jeg udødelig Anyway så skjønner jeg med en gang tegninga her. Hvis jeg fortsetter å røyke blir jeg sansyneligvis i så dårlig form og forfattning at jeg ikke klarer gjøre annet enn å sitte på pc'en å fly å trykke ut bilder. Legge ut de samme jager-bilder dag etter dag i hopetall, som til slutt får Dag Johansen eller de andre medlemmene her til å klikke bananas å dytte meg utenfor stupet. Slutter jeg derimot å røyke, er det vel for sent likavel, men jeg klare likavell springe fra dere de første 5 år før min dystre fortid tar meg igjen og, samme sak skjer.. Siter
Morten Blindheim Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 "I will die because of lack of peanut butter and sausages. Saturday, October 17, 2043" Siter
Eirik C Varvik Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 hmm... Jeg kommer til å dø "after you fall off the cliff!" når jeg er i den unge alder av 64 år. Slutter jeg derimot å røyke så dør jeg ikke før jeg er 69 år ... Men fortsatt av samme årsak: You will die after you fall off the cliff! ..life sucks!! .. Jeg som trudde røyk var farlig for lungene.. ..så feil kan man ta.. Betyggende at jeg nå kan kjøre så fort jeg bare vil, å ta de villeste risikoene med et smil .. for på det området er jeg udødelig Anyway så skjønner jeg med en gang tegninga her. Hvis jeg fortsetter å røyke blir jeg sansyneligvis i så dårlig form og forfattning at jeg ikke klarer gjøre annet enn å sitte på pc'en å fly å trykke ut bilder. Legge ut de samme jager-bilder dag etter dag i hopetall, som til slutt får Dag Johansen eller de andre medlemmene her til å klikke bananas å dytte meg utenfor stupet. Slutter jeg derimot å røyke, er det vel for sent likavel, men jeg klare likavell springe fra dere de første 5 år før min dystre fortid tar meg igjen og, samme sak skjer.. Du tenker for meget Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Alt for meget lurer på hva jeg skal tenke om dette jeg: I will die in a plane crash. . Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jaja.. Egentlig skal jeg visstnok dø i en kemi ulykke.. Men etter å tulla litt for å se hva som kan skje så fikk jeg denne! I will die without arms or legs.How Will You Die? EDIT: DO'H! Skal dø 3 dager før burdagen min! DÅRLIG GJORDT! Saturday, June 1, 2086 Siter
Helge Kalseth Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jøss, i nordsjøen fikk jeg (arArctic Ocean), tro om det var at jeg svarte at jeg bare har sokker på beina inne på kontoret nå Siter
Even Ericsson Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 I will die in the gas chamber on Monday, November 27, 2034 . Litt usikker på bmi'en og var ingen valg for snuser som festrøyker heller, så må kankskje justeres litt Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 teit test synes jeg nå ok... Siter
T. Paulsen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 EDIT: DO'H! Skal dø 3 dager før burdagen min! DÅRLIG GJORDT! Saturday, June 1, 2086 Du får trøste deg med at du kommer til å leve lenge iallfall da. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 To dager før min 96-års dag kommer jeg til å dø i en kjemisk ulykke. Men når jeg er så gammen så kan det være det samme Siter
Axel Næss Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Your Personal Day of Death is... Tuesday, September 11, 2063 Seconds left to live... Jeg skal dø av et tre som faller over sengen min, får håpe at det ikke er en terrorist som sager det ned Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 29. April 2070 blir jeg mosa av et tre som faller over sengen min. Da har jeg rekkt å bli 89 år gammel. Ingen dum alder... Og jeg som røyker?! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 I will die alone. How Will You Die? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg ser at vi flightsimmere er veldig spesielle. Ingen av oss kommer til å dø en normal død, med mindre man dør ensom Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Huffda I will die in a car accident. How Will You Die? Siter
Gjest Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Kan legge til denne når vi først var igang; http://www.thebigview.com/pastlife/ Past Life Analysis - hvem var du i ditt forrige liv? Jeg var en mannlig businessmann på 1500- tallet i Skottland, og var et naturlig talent med psykologisk overtak som visste å bruke mine muligheter. Jeg var kaldblodig og rolig i alle situasjoner. I mitt forrige liv lærte jeg at jeg måtte gi av min overdådige velstand til fattige. Stemmer bra dette... Vel Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 "Your brief psychological profile in your past life: As a natural talent in psychology, you knew how to use your opportunities. Cold-blooded and calm in any situation." Stemmer jo det også gitt.. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation. You were born somewhere in the territory of modern South of Latin America around the year 800. Your profession was that of a warrior, hunter, fisherman or executor of sacrifices. -------------------------------------------------------------------------------- Your brief psychological profile in your past life: You always liked to travel and to investigate. You could have been a detective or a spy. -------------------------------------------------------------------------------- The lesson that your last past life brought to your present incarnation: You should develop your talent for love, happiness and enthusiasm and you should distribute these feelings to all people. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation. You were born somewhere in the territory of modern Mexico around the year 1825. Your profession was that of a medic, surgeon or herbalist. -------------------------------------------------------------------------------- Your brief psychological profile in your past life: You had the mind of a scientist, always seeking new explanations. Your environment often misunderstood you, but respected your knowledge. -------------------------------------------------------------------------------- The lesson that your last past life brought to your present incarnation: Magic is everywhere around you, even in the most usual, most ordinary situations. Your lesson is to understand this magic and to help other people to see it, too. You are a magician! -------------------------------------------------------------------------------- Do you remember now? Èn ting stemmer: Blir ofte misforstått Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Revolutionary type. You inspired changes in any sphere - politics, business, religion, housekeeping. You could have been a leader. hehe Siter
Christian Syvertsen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a terrorist attack. How Will You Die? Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post372944 Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a plane crash. How Will You Die? Noen som vil kjøpe et mikrofly? ...on second thought: Your Personal Day of Death is... Saturday, March 11, 2062 Skulle jeg kræsje i et mikrofly i en alder av 83, så skal jeg [*********] ikke klage... Jeg får vel fortsette å fly... Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Lever godt å lenge etter den testen. Skal visst dø når solen eksploderer. Det høres nå ut som en veldig naturlig død også. Bare litt synd at jeg drar med meg alle andre ned i grava...som en siste rest på solens grillspyd Får vell spørre Sola: "Vil du ha meg brent, gjennomstekt eller mør?" Siter
Daniel Larsen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 You will die after you fall off the cliff. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Flysmell på meg og gitt.. Den death-clocken er nede, men jeg håper jeg dør på tirsdag Siter
TOS Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a chemical accident. How Will You Die? Siter
H O Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a terrorist attack. How Will You Die? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I will die in a chemical accident. How Will You Die? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.