Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Utrolig at den sperre-lystne admin ikke har stengt denne tråden for lengst - ref. en post som nylig ble stanset én ønsket seg noe, men som ble "ødelagt" av en annen som igjen ønsket seg noe annet.

Er faktisk litt enig med deg, selvom jeg mener at den ødelegg ønske-leken bare var no unødvendig piss i forhold til dette.

Skrevet
Utrolig at den sperre-lystne admin ikke har stengt denne tråden for lengst - ref. en post som nylig ble stanset én ønsket seg noe, men som ble "ødelagt" av en annen som igjen ønsket seg noe annet.

Er faktisk litt enig med deg, selvom jeg mener at den ødelegg ønske-leken bare var no unødvendig piss i forhold til dette.

Så sant så sant.. jeg ØNSKER at denne tråden blir stengt ""

Skrevet

Synes denne var så artig at jeg drar den opp igjen jeg :)

You will die when the moon crosses the suns path.

Your Personal Day of Death is...

Sunday, April 29, 2068

Seconds left to live...

1,911,385,942

Litt bedre,,,,I en alder av 81 år...

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

I will die in a chemical accident. Haha :grin:

Skrevet
I will die in the gas chamber.

How Will You Die?

Oida.

Huff og huff.. Være snill gutt Olaf, dette unner jeg deg ikke :)

Gasskammer

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Gå til: navigasjon, søk

Gasskammer er en henrettelsemetode hvor den dødsdømte utsettes for dødelig gass i et gasstett rom. Dette blir praktisert i USA, hvor fem stater tillater praksisen: Wyoming, California, Maryland, Missouri og Arizona (i alle disse statane kan den dømte også velge giftsprøyte). Her anvendes det kaliumcyanid eller natriumcyanid, som blandes i et beger med saltsyre. Dette produserer cyanidgass, som ødelegger kroppens evne til å prosessere hemoglobinet i blodet. Fangen blir da bevisstløs i løpet av få sekunder, og kveles snart til døde. En som prøver å holde pusten, vil ofte få store kramper. I USA brukes på denne måten en giftig, og ikke i seg selv kvelende gass, da kvelning er i strid med menneskerettighetene.

Bruk av gasskammer som henrettelsmetode (samt henrettelser i og for seg) er mye debattert. Dette er den samme fremgangsmåten som den tyske naziststaten tok i bruk overfor jødiske fanger i konsentrasjonsleirer, og praksisen kritiseres sterkt.

Skrevet

Hvis gassen hindrer kroppen å produsere hemoglobin blir vel det det samme som anemisk hypoksi? Slik jeg forstår det så vil ikke en person som blir utsatt for hypoksisk hypoksi nødvendigvis legge merke til det før det er for sent, og er ikke det da en relativ smertefri opplevelse med tanke på at du besvimer før du dør?

Skrevet
Hvis gassen hindrer kroppen å produsere hemoglobin blir vel det det samme som anemisk hypoksi? Slik jeg forstår det så vil ikke en person som blir utsatt for hypoksisk hypoksi nødvendigvis legge merke til det før det er for sent' date=' og er ikke det da en relativ smertefri opplevelse med tanke på at du besvimer før du dør? [/quote']

Det stod at fangen blir bevisstløs etter få sekunder med mindre vedkommende holder pusten, så da er det vel sikkert relativt smertefritt. Men det er nok ganske jævlig å sitte der og vite at du skal bukke under om få sek...

Skrevet

Jeg dauer alene den 16.Februar 2088

Hyggelig..Blir iallefall 94 âr, samme âr som jeg ble födt, 1994.

EDIT:Leste gjennom trâden og fant denne ogsâ

http://www.thebigview.com/pastlife/ Your past life diagnosis:

--------------------------------------------------------------------------------

I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Bulgaria around the year 775. Your profession was that of a sailor or shoemaker.

--------------------------------------------------------------------------------

Your brief psychological profile in your past life:

Inquisitive, inventive, you liked to get to the very bottom of things and to rummage in books. Talent for drama, natural born actor.

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:

Your lesson is to learn discretion and moderation and then to teach others to do the same. Your life will be happier if you help those who lack reasoning.

Do you remember now?

Skrevet

Samboeren til farmoren min hadde det nok vondt.

For 3 år siden skulle han dødd, på julaften.

Han fikk medisiner til å holde seg i live osv, men var ikke redd for å dø.

Noen mnd siden nå så sluttet dem med medisinene og han følte seg kjempe dårlig.

Han fikk noe ala exstasy (så han så dyr osv inni veggen).

Han glemte farmor osv ..

Han døde igår eller på Fredag midt på dagen. Jeg lurer på om dette var på et "sykehus for folk som skal dø". Tror han kom seg dit.

R.I.P :(

Men jeg vil dø med en gang, og ikke få en så lang død.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...