Werner Rafteseth Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Heihei! Jeg og Christian Sager sitter og planlegger en liten groupflight i morgen (lørdag) kveld! Vi satser på departure klokken 1600z, fra ventemoen til dubai Flightplan: SUTOK UP607 TEB UN623 NEKET UM870 DUKAT UM996 KI UL33 BORAT UR225 BASOR UB246 BAROR UA277 GAMAN A277 LAMET R114 TUDEK UR114 TBN UW71 ERZ UA4 VAN UG81 BONAM UL124 UMH UL223 LAM G666 DESDI Håper så mange som mulig slenger seg med Jobber med å skaffe ATC der Siter
Martin Meyer Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det er 2873.0nm til Dubai. For se om jeg kan stille opp med LDS 767. Hvor langt tid tar det å fly ruten? EDIT: Finnes det noe freeware scenery til OMDB? Siter
Christian Sager Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Da var vi godt på vei mot Dubai. Når vi ikke har ATC kan vi jo chatte litt på rw.avsim.net/flytur. Da håper jeg bare at dere som ikke kom dere i lufta sammen med oss tre i første pulje gjør det dere kan for å ta oss igjen Ønsker alle en kjempeflott tur Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Da var vi godt på vei mot Dubai. Når vi ikke har ATC kan vi jo chatte litt på rw.avsim.net/flytur. Da håper jeg bare at dere som ikke kom dere i lufta sammen med oss tre i første pulje gjør det dere kan for å ta oss igjen Ønsker alle en kjempeflott tur Jaja.. Da gikk det som ihvertfall JEG trodde... Pærene fikk ikke strøm i 744en sin og ble ikke med! Siter
Stig Sandnes Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Da var vi godt på vei mot Dubai. Når vi ikke har ATC kan vi jo chatte litt på rw.avsim.net/flytur. Da håper jeg bare at dere som ikke kom dere i lufta sammen med oss tre i første pulje gjør det dere kan for å ta oss igjen Ønsker alle en kjempeflott tur Pærene fikk ikke strøm i 744en sin og ble ikke med! Pærene? Nesten så jeg selv tror pærene har vært uten strøm selv enstund Siter
Martin Meyer Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Da håper jeg bare at dere som ikke kom dere i lufta sammen med oss tre i første pulje gjør det dere kan for å ta oss igjen Prøver, er ikke helt lett Siter
Christian Sager Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Liten update til dere gutter. Ca en og en halv time før landing i Dubai har vi fått et oppkall på vår "Company" Frekvens. Det trengs folk til å fly en gjeng olje sjeiker til Hong Kong for å delta på en eller annen messe der! Siden de har med seg en umasse bagasje så må vi ha minimum to fly, helst flere! Vi tar turen etter Ca 1 times stopp i Dubai. Oppfordrer derfor dere som ble med nedover fra Gardermoen om å bli med Videre til Hong Kong! Er det interesse så poster jeg FP her inne når jeg er på bakken. Werner og jeg tar turen! Håper flere slenger seg med Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Takk for turen folkens! Alt ble mongolid på approachen min. Han sa at jeg skulle direct in approach på rwy 12R. Da jeg var established på ILS rwy 12R fikk jeg denne beskjeden. Du skal inn på rwy 30L. Da måtte han vektorere meg hele veien rundt flyplassen. så kom jeg på en kjempekvass sving før jeg skulle inn på ILS. Da gikk pcen min bananas og FS krasja! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.