Skrevet 9. august 2005 19 år Skal fly dit nå. Noen som vet hva flyplassen heter og om det finnes et scenrey?
Skrevet 9. august 2005 19 år Niger ?.... hmm Er flere plasser der da Diffa = (DRZF) Diori Hamani = (DRRN) Dirkou = (DRZD) Manu Dayak = (DRZA) Maradi = (DRRM) Tahoua = (DRRT) Zinder = (DRZR) Niamey er hovedstaden og flyplassen heter Diori Hamani (DRNN). Ang scenery trur jeg det ikke er noe.
Skrevet 10. august 2005 19 år Neh! Baren èn flyplass i det landet... akkurat som i Sverige. Den eeeenste flyplassen ligger i Kiruna!
Skrevet 10. august 2005 19 år Forfatter jeg tenker på den flyplassen de fly r hjelpesenfinger til nå jeg
Skrevet 10. august 2005 19 år Jobber i leger uten grenser nå i ferien og siste jeg kan huske så er det vel Maradi (DRRM. Ihvertfall dit flesteparten av hjelpesendingene går til tror jeg. Er du lege eller noe?
Skrevet 10. august 2005 19 år I en alder av 13 år tviler jeg på at Olaf er lege . Dessuten er det nok flyging i FS det er snakk om.
Skrevet 10. august 2005 19 år Neida, Olav skriver seg selv inn i Gunnars Rekordbok han, som tidenes yngste lege... stiller likevel et spørsmål til utdanningen hans... er ikke den på 9 år?
Skrevet 10. august 2005 19 år hehe. Har du sånn "My first doctor" sett med deg da? Men hva pokker skal du i Niger hvis du ikke er lege eller fra UD eller no? Ikke triveligste landet å dra til akkurat nå.
Skrevet 10. august 2005 19 år Forfatter Later som jeg flyr hjelpesendinger med NA-124 dit, er over tyskland nå
Skrevet 10. august 2005 19 år Sitat Neida, Olav skriver seg selv inn i Gunnars Rekordbok han, som tidenes yngste lege... stiller likevel et spørsmål til utdanningen hans... er ikke den på 9 år? Er ikke det 5 eller 6 år da?
Skrevet 10. august 2005 19 år Sitat Vet ikke. Har du virkelig bare slike gull egg å komme med?Syntes du begynner å toppe "unødvendig innleggs listen"
Skrevet 10. august 2005 19 år Sitat Sitat Vet ikke. Har du virkelig bare slike gull egg å komme med?Syntes du begynner å toppe "unødvendig innleggs listen" vel, nå spurte jo jeg han om noe da.. Han svarer jo bare! Det er litt mer unødvendig og si til folk at de poster unødvendige innlegg. Bare min mening det
Skrevet 10. august 2005 19 år Men jeg skriver nå noe lærerikt også da... Visste alle her inne at engine anti-ice kun skal brukes i temperaturer under 10 grader?
Skrevet 10. august 2005 19 år Har du sett på makan! Nei, det visste jeg ikke. Tusen takk for nok et lærerikt innlegg
Skrevet 10. august 2005 19 år Sitat Er ikke det 5 eller 6 år da? 7.5-8 år tar det, inkludert plikttjeneste (= turnustjeneste på helsevesenspråk).
Skrevet 10. august 2005 19 år Lege studie? Har tenkt å ta dette selv.. Og da er det 3 år allmen.. 6 år medisin og 1 år turnus.. Altså 6 år på skole etter vgs!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.