Skrevet 8. august 2005 19 år Har nå lurt på en stund hvorfor enkelte 737 har digital reservegyro? Jeg trodde reservegyro ble brukt når det var strømbrudd. Hvordan får de da strøm ,ved hjelp av en propell som går ut av flykroppen som lager strøm? Og hvorfor har ikke pmdg laget 737 med den digitale versjonen ?. ER det mulig å få den digital i PMDG `? kanskje litt vansklig forklart? Tok bort hele linken
Skrevet 8. august 2005 19 år Of topic: Hvordan er det man aktiverer lower EICAS nå igjen? Eller, lower Display Units om noen vil... Leste det på formuet for en stund siden.
Skrevet 8. august 2005 19 år Gjett hva jeg fant når jeg søkte på "EICAS" i FS add-ons!? http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post364003
Skrevet 8. august 2005 19 år Thx. Men man kan jo også få lower EICAS opp på EICAS skjermen. Og det vet jeg hvordan jeg gjør
Skrevet 8. august 2005 19 år Forfatter Kan vi nå gå tilbake til emnet? om hvorfor 737Ng har glass reservegyro?
Skrevet 8. august 2005 19 år Kan vi nå gå tilbake til emnet? om hvorfor 737Ng har glass reservegyro? Hvorfor ikke? Er da ikke uvanlig det? Widerøe har det i sine Q400'er også...
Skrevet 8. august 2005 19 år Forfatter Men hva er det som gjør at selskapene velger forskjellige? Noen har blanding andre har bare glass og noen har badre analog. og finnes det mulighet for å få denne i glass til PMDG?
Skrevet 8. august 2005 19 år Denne "ekstra" kunstige horisonten har sikkert batteribackup uvhengig av annen powersupply som evt. går dunken...
Skrevet 8. august 2005 19 år Siden det er digitalt så regner jeg med at det ikke er gyroskop, men heller noe krystallgreier?
Skrevet 8. august 2005 19 år Siden det er digitalt så regner jeg med at det ikke er gyroskop, men heller noe krystallgreier? Antageligvis... Har du PDA så kan du få kjøpt en slik liten boks med piezo-gyroer som du kan koble til PDA'en, og bruke den som kunstig horisont..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.