Torfinn Nome Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hola! Funker ASRC på Linux? http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=338804 Chiao, -- Torfinn Nome Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 hmm...altså nei? Har Logitech USB jeg også..funker det? Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hmm...altså nei? Har Logitech USB jeg også..funker det? Håper det ikke blir tordenvær for at jeg svarer her på fs.no, men ihvertfall til spørsmålet ditt Ståle Etter hva jeg fikk som svar i en tidligere diskusjon jeg spurte om dette, så mente de at mikrofonen ikke fungerte i Linux. Hvis headsetet skal fungere perfekt i Linux, så må man ha en egen driver for Linux... og etter hva jeg vet finnes ikke det. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 ok Bra at du fortsatt er med mener da jeg da... Men når det ikke funker tror jeg kanskje ikke jeg våger å bytte til Linux da.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Du trenger jo ikke å bytte til Linux. Kan fint ha både Windows og Linux innpå samtidig Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 TRO MEG... ikke på den pcen jeg hadde tenkt å ha linux på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.