Gjest Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 Er d noen simmere som bor fast på Gran Canaria her?? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 quote: Originally posted by Lars Kristian: Er d noen simmere som bor fast på Gran Canaria her?? Hei! Jeg har en meget god venn av meg som bor på Arguineguin, Han er ihuga flightsim fantast, men har ikke vært så aktiv online, sender han en URL til denne siden, så kan han se sjøl om han vil ta kontakt FOG Siter
Einar Ove Danielsen Skrevet 13. januar 2001 Skrevet 13. januar 2001 quote: Lars Kristian skrev: Er d noen simmere som bor fast på Gran Canaria her?? Hei.Jeg er glad i flight sim, men har ikke fløyet på en stund.Tenkte du på noe spesielt. Du kan også kontakte en annen simmer her. Tor Steve Jensen på mail:torsteve@wanadoo.es Hilsen Einar Ove. email: einarove@nordkapp.com. Icq: 8932653 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.