Andreas Pettersen Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 Til sjefen! Lastet ned et flott panel til en Embraer nettopp, og skulle finne et egnet fly. Lette en stund, men fant ingen som passet. Jeg kom da på noe som kunne ha forenklet letingen. Hva om hver fabrikk fikk sin egen avdeling? Da kunne vi gå inn på Boing og plukke ut f.eks. det boing 737 400 flyet vi ønsket, uten å bla oss gjennom selskapene. Ellers er sidene etter min mening flotte og oversiktlige og er selvfølgelig min startside. Siter
Åke Lindberg Skrevet 6. november 2000 Skrevet 6. november 2000 Du har ju en ruta "Sök" som du kan prova... Åke Siter
Andreas Pettersen Skrevet 6. november 2000 Forfatter Skrevet 6. november 2000 Det er jeg klar over, men allikevel... Siter
Dag Johansen Skrevet 7. november 2000 Skrevet 7. november 2000 Det er ikke så enkelt dette - jeg foretrekker å sortere etter flyselskap (og litt etter flytype [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]) og mener dette er den beste måten. Selvfølgelig kunne man gjort dette annerledes, men å begynne å sortere over 1000 filer igjen har ikke jeg mye lyst til... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.