Skrevet 5. august 2005 19 år Hei Var nettopp inne på avsim en tur for å sjekke forumene - har ikke vært der på evigheter. Men der ble jeg bare møtt med en "The AVSIM Forums are unavailable until further notice." Hva skjer? Har sidene vært nede lenge?
Skrevet 5. august 2005 19 år dem har tekniske problemer med forumservere/software. PMDG har opprettet et nytt forum (midlertidig, men jeg håper dem dem beholder det). dette er mye raskere enn avsim's forum. http://pmdg.forumsplace.com/index.php?sid=74172ec1eca9685fa33c84fb48fd6c91 Jan Roar Rød
Skrevet 5. august 2005 19 år De har hatt en del problemer med overloads av serverne siden PMDG 747-400 kom på markedet så vidt jeg har skjønt. Var oppe en stund men nå ser det ut som det er nede igjen. De kommer vel tilbake når den verste nedlastingsstormen har gitt seg Frode Edit: Der kom du før meg gitt Jan Roar
Skrevet 5. august 2005 19 år det at PMDG releasen berører avsim er for meg en gåte. For avsim og PMDG har ikke felles linjer/servere. de er basert på helt forskjellige steder i USA. Er vel helst et problem med avsims servere tenker jeg. AVSIM har vært tregt i flere år (forumet). Det er eneste forumet jeg opplever å må vente i flere sekunder på å få opp sider. Slik har det vært et par år nå. Jan Roar Rød
Skrevet 5. august 2005 19 år Var vel en del som var innom forumet til PMDG når 744'en ble sluppet, regner med det var det som tok knekken på forumet. Men ellers har du rett Jan Roar, forumet til AVSIM er tregt.
Skrevet 6. august 2005 19 år Forfatter Takker for svar. Nå ser det ut som om forumet er oppe å går igjen, og takk og lov for det Det er liksom det eneste reelle alternativet for designfrelste, tregt eller ikke.
Skrevet 6. august 2005 19 år og like tregt er det ennå, selv om PMDG har nytt forum som er på en server som ikke har noe med Avsim å gjøre. Tror at Avsim har et serverproblem. Jan Roar Rød
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.