Skrevet 2. august 2005 19 år Til helga skal Bodø Modellflyklubb arrangere NNM nr 31 her i bodø , dere er alle velkommen til å se på eller fly. Fredagen er forbehold til F3J seilfly konkurranse , men lørdag og søndag blir det Motorfly og helikopter. Pølse og brus er å få kjøpt også. Programmet
Skrevet 2. august 2005 19 år Tøft at dere i bodø får se det! (kommer sikkert dobbelt så mange når man får kjøpt pølse i tillegg! )
Skrevet 3. august 2005 19 år Takk for påminnelsen, Tom Jonny . Må vel ta meg en tur opp til stripa regner jeg med.
Skrevet 3. august 2005 19 år Jeg skal flytte til Bodø om en mnd og jeg kommer garantert til å stikke innom klubben etterhvert. Har veeeldig lyst å begynne med modellfly. Lykke til til helgen!! Skulle gjerne vært der.
Skrevet 3. august 2005 19 år Flotte greier. Kommer sikkert innom,så får jeg sikkert litt innspirasjon for å begynne å fly igjen.
Skrevet 3. august 2005 19 år Tar nok turen nordover fra trofors her og - dog uten modellfly, men det er jo arti å se på au. Håper bare det blir knall vær!
Skrevet 9. august 2005 19 år Forfatter Fikk en glimmrende NNM , så litt dyster ut på fredagen men etterhvert så bestemte værguden at Bodø skulle ha fint vær i helga Legger ved en link om resultatene også. NNM 2005 Resultater
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.