Stian Kolrud Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Heisann dere der ute. Jeg har problemer med og connecte meg på vatsim (SB3). Jeg skriver inn alt som skal, og har dobbeltsjekka dette un evnelige ganger, men alikevel får jeg denne meldingen opp: [ERROR]: Protocol error: Connection refused Noen som har hatt problemer med dette tidligere eller har svar på det? Forresten har jeg reinstallert. Håper på kjappe svvar (som altid) men denne gangen haster det litt. jeg hadde nemlig tenkt og fly ENGM-LEBL med chris. Mvh stian Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Og slått av brannmurer? Hvis du har SP2 så må du huske å godkjenne den i brannburen der. Andre skal du ikke trenge å slå av. Siter
Stian Kolrud Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Og slått av brannmurer? Hvis du har SP2 så må du huske å godkjenne den i brannburen der. Andre skal du ikke trenge å slå av. Jeg har skrudd av også ja. Men det er bare det at før fikk jeg ikke åpna sb i fs, men kunne connecte. Nå som jeg har reinstallert virker verken av tingene.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.