Skrevet 25. juli 2005 19 år Hei ..... Idag var jeg en på en rund tur hær i Lofoten . på hjemm veien til Andøya, så stoppa jeg ved Stokmarknes lufthavn og rakk akuratt å knipse noen bilder av Widerøe på final med kameraet til gubben .(Desverre ikke digitalt ) . Da så jeg att Widerøe marskina hadde fått grønn farve på motorene . Det så jo veldig fint ut . Noen andre som har sett dette ? . Mvh Morten
Skrevet 25. juli 2005 19 år den som søger, skal finde.... http://www.airliners.net/open.file/886400/M/ MvH Theis
Skrevet 25. juli 2005 19 år Synes den var bedre før. Jeg og, spygrønn farge på motoren ka i helvette? Beklager ordbruk.
Skrevet 25. juli 2005 19 år Det der såg ikkje heilt bra ut nei..... Med forbehold om at eg ikkje har sett det real så synes eg virkelig det såg bedre ut før.
Skrevet 25. juli 2005 19 år NEIIII! Ikke LN-WIL "Narvik" Fanken, den var mye finere i de gode gamle fargene med byvåpen etc
Skrevet 25. juli 2005 19 år Ja, så den her om dagen. Ikke vakkert akkurat! Fargen gjenspeiler jo Widerøes gamle motto, "Vi flyr, de spyr!" Men det skal jo sies at det er utrolig hva man kan bli vant med!
Skrevet 25. juli 2005 19 år Ja, så den her om dagen. Ikke vakkert akkurat! Fargen gjenspeiler jo Widerøes gamle motto, "Vi flyr, de spyr!" he he
Skrevet 26. juli 2005 19 år Sett de nye fargene ja.Synes personlig de var mindre pene med de spygrønne motorene.Synes flyene fikk et "billigpreg" Ser vel lite av dem her på ei stund nå siden vi er uten DME. Jaja,fortsatt god sommer alle. Asbjørn Furu AFIS'n
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.