Skrevet 24. juli 2005 19 år Håper noen kan svare på dette. Jeg har problemer med å få ned landingshjulene samt zome inn GPS når jeg skal lande på flyplasser. Dette gjelder bare i innflygingene og landingsprosedyrer. Så fort jeg har flydd forbi flyplassen så virker alt normalt igjen? Har noen en forklaring på dette? Rune Karlsen
Skrevet 24. juli 2005 19 år Hei! Har ikke den store hjelp å gi, med kan trøste deg med du nok ikke er unik. Den med landingshjulene er litt rar. Eneste gang jeg har opplevet dette er hvis du ønsker å slå hjulene ned under for høy fart. Kan også skje hvis du har "krysset av" i settings om at du ønsker at der kan oppstå "feil" med flyet underveis. Ang. GPS'en. Skjer dette ved defult scenery eller add-on? Problemer KAN forekomme med GPS'en ved bruk av add-on scenery. Hvordan du løser dette vet jeg ikke, og faktisk tror jeg ikke det går an å løse det i et slikt tilfelle heller.
Skrevet 24. juli 2005 19 år Forfatter Ja, jeg vet ikke helt, men det har ikke vært slik tidligere. Så fort jeg kommer vekk fra flyplassen så er alt normalt igjen?... Både landingshjulene, og zom inn med GPS kutter ut samtidig og kommer igjen samtidig?... Noen andre som vet noe? Rune Karlsen
Skrevet 24. juli 2005 19 år Forfatter Reinstalle Fs9? Da forsvinner vel alt jeg har lagt inn da vel? Rune Karlsen
Skrevet 24. juli 2005 19 år nei det gjør ikke det, for den tar bort kun default, men det er ulighet for at det er noe bug i noe addon, så jeg vill tatt hele greia
Skrevet 24. juli 2005 19 år Forfatter Kan man ikke deaktivere addons for å se om det er det som gjør dette? Rune karlsen
Skrevet 24. juli 2005 19 år Forfatter Jeg har liten lyst til å slette alle flyene, da jeg har modifisert F14 jageren og satt den opp i bauger og kanter... En ting til, det ser ut til at flapsen i denne situasjonen lever sitt eget liv noen ganger. Mener å ha lest noe om det her på forumet. Flere som har noe tips? Ps Har sjekket at jeg ikke har krysset av tilfeldige feil som kan oppstå på simulatoroppsettet. Rune Karlsen
Skrevet 24. juli 2005 19 år Hvis du ikke får ut hjula før du skal lande, må du sjekke det hydrauliske trykket, for å se om det er iorden. Du kan bruke Ctrl+G som en nødløsning. Gjelder dette alle fly? Ådne
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.