Skrevet 13. juli 2005 19 år Les mere her. Den personen som førte det SAS-kjøretøyet skapet ikke bare litt kaos heller gitt. Har selv sittet på EHAM i mere enn 13 timer og etterpå fått beskjed om at flyet er kanselert, så jeg har en følelse på at jeg vet åssen tanker disse menneskene hadde oppe i hodet.
Skrevet 13. juli 2005 19 år Det gjorde jeg en gang også for lenge siden på ENBR.. Tror de folka er av mindre flyinteresse-gruppen og jeg forstår dem godt!! Det kunne vært at du satt med 100 snørrunger som gråt og skrek hele tiden og ingen hjelper deg!! Interessert i en slik situasjon, Tom??
Skrevet 13. juli 2005 19 år Huff da Har vært "stasjonert" på ENBR mer en 13 timer, men det var helt frivillig...
Skrevet 13. juli 2005 19 år Det der var kjipe greier! Opplevde selv å bli "holdt igjen på bakken" en gang på sola, men det var ikke lenger en 3 timer så jeg gikk litt rundt å kikket og koste meg
Skrevet 13. juli 2005 19 år Forfatter Det kunne vært at du satt med 100 snørrunger som gråt og skrek hele tiden og ingen hjelper deg!! Interessert i en slik situasjon, Tom?? He he. Nei. Holder meg bare til den guttunge jeg har her jeg. Han er en håndfull alene. :-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.