Skrevet 12. juli 2005 19 år Har fått tur med Harvard i morgen. Ingen på jobben kan bytte vakt med meg. Er helt desperat! Der er så typisk! Ikke mye glede dere får av denne posten men jeg bare måtte ha det ut...
Skrevet 12. juli 2005 19 år Det var trist å høre. Si at du er syk, du har jo blitt desperat Men opp i opp var det der trist
Skrevet 12. juli 2005 19 år Forfatter Takk for tipset. Men jeg kan liksom ikke ringe å si jeg er syk, når jeg har ringt hver eneste en på forhånd... Får be frugan ta kneskålene mine. Hehehe.
Skrevet 12. juli 2005 19 år Betal med glede 1000 kr til den som tar frivillig din vakten Prøvd dette??
Skrevet 13. juli 2005 19 år Forfatter Takker for oppmuntringen karer. Det ordnet seg allikevel. Kunne komme opp neste onsdag. Det er med LN-WNH. Men det var ingen som kunne jobbe for meg. Greit å huske neste gang noen trenger fri... Har allerede begynnt å få sommerfugler.
Skrevet 13. juli 2005 19 år Tar du med kamera kjetil? og hvor er det du skal fly? er det over sarpsborg? så må jeg finne fram mitt Photosmart kamera
Skrevet 13. juli 2005 19 år Forfatter Hvis jeg er ved mine fulle fem under den turen, så skal jeg ta bilder. Er redd jeg kommer til å måtte bruke gåstol etterpå. har sommerfugler allerede. Skal dra fra Torp. Har ikke peiling på hvor han skal fly. Sikkert bare en rundtur. Men jeg skal ta bilder. Kommer sikkert til å legge dem inn her på forumet, hvis det er interesse for det.
Skrevet 13. juli 2005 19 år Interessen min er i hvert fall på topp Jeg som hadde håpet at du skulle fly fra rygge.Så jeg kunne stått nede ved rema 1000 på landesenteret og sett
Skrevet 13. juli 2005 19 år Skal dra fra Torp. Har ikke peiling på hvor han skal fly. Sikkert bare en rundtur. Da blir det LN-WNH. Ser den nesten hver onsdag ettermiddag fra Nøtterøy i retning Tjøme og Sandefjord. Dessverre går den sjelden over huset mitt på Nøtterøy (slik Dak'en ofte gjør), men jeg hører da av og til gromlyden fra motoren! Jeg skal gjøre mitt beste for ikke å misunne deg - men jeg må nok få gravd fram noen grunker en dag jeg også, slik at jeg får lufta litt på luggen!
Skrevet 13. juli 2005 19 år Forfatter Visste ikke at man kunne være med i det flyet jeg. Det er frugan som har ordnet hele opplegget. Det begynnte med at jeg holdt på å dette ut av båten på Vannsjø. Fikk se en Harvard over Rygge. Helt i hundre. To dager senere lå det et gavekort på stuebordet. Trodde ikke ho fikk med seg hva flyet het en gang. Men etter hundrevis av timer med flyprat, så har hun tydeligvis snappet opp noe. Sommerfuglene har begynnt å herje allerede.
Skrevet 13. juli 2005 19 år Du har en flott prototype som frue for en flyinsteressert Kjetil Slik vil jeg og så ha om 15-20 år? Husk kamera, og så ikke minst pass på sommerfuglene.
Skrevet 14. juli 2005 19 år Du har gjort et riktig valg av dame ihvertfall Ingen som vet om noen single "flynerd" damer? Lykken må være en dame som er like nerd som en selv...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.