Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

To amerikanske piloter fra flyakrobatikkgruppa «Masters of Disasters» krasjet i lufta mens de imiterte en luftduell fra første verdenskrig. Begge døde umiddelbart

Dagbladet

Mine dypeste medfølelser til familien!

Skrevet

Neppe meir respektlaust enn NBC og CNN og andre store kanalar som eg er nokså siker på viste denne filmenn meir enn ein gang på fjenrsynet verden over.

Skrevet
Respektløst av VG å legge ut video av sånt!!!

Men ikke å videregi linken? Hva er værre med å gi ut bilder/film av en slik ulykke sammenliknet med andre flyulykker, tivoliulykker, trafikkulykker, Scandinavian Star mm mm mm?

Skjønner ikke helt problemet.

Ja, selvfølgelig triste greier.

Skrevet

Er fremstillingen jeg synes var rævva. Overskriften: "Her dør pilotene" er en litt merkelig måte å formidle budskapet på.

Synes ihvertfall jeg...

Skrevet
  • Forfatter

Ja denne overskriften er ikke spesielt bra.

Det virker for meg litt nedverdigende. Å utgi bilder er en ting, men med en slik oversikt er dette på grensen til det makabre....

Hadde bare overskriften vært litt "mildere" om dere skjønner hva jeg mener....

Skrevet

Nå er vi vel litt vel hårsåre her vel? Nedverdigende? Overskriften forteller nøyaktig hva som skjer. Ikke spesielt kreativt kanskje, men jeg kan ikke skjønne at man tar anstøt av den.

Alle dødsulykker er tragiske, så også denne.

Skrevet

Ja, Jan, jag är faktiskt enig med dig... När VG för en gångs skull faktiskt skriver den hela fulla sanningen, utan omsvep, om en flygolycka så ska vi väl inte klaga på de.

Piloterna dör ju faktiskt i olyckan.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …