Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann alle sammen! God kveld i sommer varmen. Jeg kunne tenke meg å treffe mange av dere som deler samme interesse og hobbier som meg. Personlig så trives jeg både med FS og med fly spotting, og lurte derfor på om andre også kunne tenke seg et treff?

Har ikke noen meninger om hvor og hvordan, bare at det ville vært gøy. Også lurte jeg på om dere allerede har slike treff, i såfall vil jeg gjerne høre om det, eller om det finnes andre fora for slikt?

Fortsatt god sommer, vi kan jo snakkes mere om dette utover høsten.

Toril

Skrevet

Oslo-området er ikke så bra med treff etter det jeg har fått med meg, men du får lett noen med deg på en spottertur.

Bodø har hatt en del treff, både FS treff og "sosial-treff", værnes har vel hatt noen mindre greier, og her i Bergen er vi ganske flinke i BFSK (Bergen Fly Spotter Klubb/Bergen FlySimulator Klubb). Er ikke så lenge siden vi hadde spottertreff på Flesland med en del folk samlet, og det har også vært noen turer på pizza-restaurant. Noen i BFSK (Vi fra Os stort sett), samles også fra tid til annen for FS-treff

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …