Skrevet 2. juli 2005 19 år Er det andre steder en kan lære seg å fly Boeing 737 på FS. Å virkelig lære om systemen og kunne få veiledning. Fra Personell som kan fly dette flyet. Er det noen virtuelle "skoler" som en kan lære seg dette til flysimulator bruk. Ådne
Skrevet 3. juli 2005 19 år Jeg håper du snakker om PMDG eller Arianes nå? Hvis dette ikke er tilfellet, og du starter med "helt blanke" ark vil jeg annbefale deg å gå til innkjøp av PMDG å lære dette inn og ut istedet for å lære deg et urealistisk panel om Microsoft har satt sammen. Lykke til!
Skrevet 3. juli 2005 19 år Forfatter Er det noen som kan fly Boeing til FS, så må det være meg. Jeg har flydd PMDG i over to år, men det jeg ville, er å lære meg Boeing fra bunn av. Fikk mange tips på den ene siden som jeg fikk link til. God side. Det å få oppfølging av virkelige Boeing piloter. Få oppgaver å trene seg på, med ulik vansklighets grad og kankje oppflyvnng på FS, en skikkelig sensor tilstede. Ådne
Skrevet 4. juli 2005 19 år Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her?
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Sitat Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sier du at 734 som følger med i FS er realistisk??? Hvis ja, syns jeg du bør prøve PMDG
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Sitat Sitat Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller jaja, det er jo lov å spøke da!
Skrevet 4. juli 2005 19 år Håper seriøst at du tuller. 737-400 i FS er utrolig urealistisk!! Selv en 6 åring kan fly den. Kjøp PMDG 737NG fra www.precisionmanuals.com og finn ut hvordan en ekte NG er å fly!
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Disse manualene er meget gode: http://www.utem.com/manuals.html Mvh Bernt Jeg har 767-manualen deres, og må støtte opp om ditt utsagn. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Sitat Sitat Kan fly Boeing 737-400 fra FS veldig godt...har flytt Flight Simulator siden FS95 kom ut Jeg håper så inderlig at det ikke er den 737-400'en som følger med det er snakk om her? Jo, den er kanskje ikke så fin utseende-messig som noen av de coustom modellene, men den er den som flyr best av alle, og mest realistisk. Det er ikke utseende som teller Du trenger visst nok å få føttene ned på jorda litt..Har du du i det hele tatt prøvd feks Pmdg sin Ng vers?
Skrevet 4. juli 2005 19 år Finner jeg en PC i syden skal jeg definitivt følge med på denne tråden! Flakser snart til Gran Canarifugl. Ha det, god sommer alle!
Skrevet 4. juli 2005 19 år Sitat Håper seriøst at du tuller. 737-400 i FS er utrolig urealistisk!! Selv en 6 åring kan fly den. Kjøp PMDG 737NG fra www.precisionmanuals.com og finn ut hvordan en ekte NG er å fly! Ja, så du får bare si i fra om du trenger hjelp til å starte opp Default 737 Joachim.. God ferie!
Skrevet 6. juli 2005 19 år Sitat Håper seriøst at du tuller. 737-400 i FS er utrolig urealistisk!! Selv en 6 åring kan fly den. Kjøp PMDG 737NG fra www.precisionmanuals.com og finn ut hvordan en ekte NG er å fly! Vell, piloter sier at B737 er lett-flydd. By the way, jeg begynte å fly fly-simulator på pc før du ble 6 år gammel så jeg tror jeg vet hva jeg prater om
Skrevet 6. juli 2005 19 år Uansett hvor lettflydd den er og hvor lenge du har flydd FS så tar du helt feil når du sier at default 737 er noe bra i det hele tatt. Det finnes faktisk noen gratis 737 addon som er veldig bra, men for å få det realistisk må du investere i PMDG. SÅ enkelt er det bare. Disse pilotene du snakker med, vis dem hva du flyr på FS som du kaller 737 og de vil le av deg. PMDG er langt mer enn eyecandy (noe jeg ikke er opptatt av i det hele tatt selv), det er realisme og simulering!
Skrevet 6. juli 2005 19 år Sitat Uansett hvor lettflydd den er og hvor lenge du har flydd FS så tar du helt feil når du sier at default 737 er noe bra i det hele tatt. Det finnes faktisk noen gratis 737 addon som er veldig bra, men for å få det realistisk må du investere i PMDG. SÅ enkelt er det bare. Disse pilotene du snakker med, vis dem hva du flyr på FS som du kaller 737 og de vil le av deg. PMDG er langt mer enn eyecandy (noe jeg ikke er opptatt av i det hele tatt selv), det er realisme og simulering! Har ikke prøvd PMDG eller hva den nå heter...så den vet ikke jeg noe om, burde vel prøve den etter hvor mye det skrytes her. Men har prøvd ellers maaange andre B737 på "fs-markedet" , og de fleste av de har bare vært "jalla", ikke utseende "eyecandy" , men flymessig og realisme. Skal prøve PMDG....
Skrevet 6. juli 2005 19 år Jeg kjenner en kar... i 25-års alderen som nylig var i U.K. og fikk seg typerating på 737NG. Og det skal visst være latterlig pyse-enkelt å fly. -Det er også flightsimmens default B734, så hva er forskjellen? At simme-tre-sju'ern ser helt for JXXXXX ut ... Jeg siterer: "Eneste morsomme det var med NG'en var når den ene motoren "forsvant"" - Av de få flytypene jeg har fått kjent på stikka airborne, er faktisk seilfly det som var mest krevende. DER må du ha "feel"-en der... Rorutslag er så lett at du må virkelig vite hvor mye kraft du skal bruke. Første gang jeg fløy seilfly på et halvt år så vimset jeg fælt med stikka i noen sekunder før vi fikk tatt av... Men så har vi også de heldige som har fått prøvd seg i en ekte 737sim, og de som har flyerfaring fra før - real eller fs, har jo ingen problemer med å hacke flygingen. Kanskje derfor instruktøren kutter en motor, som de gjorde med en kamerat som var så styggheldig å få fly 737NG-simmen? Har enda et eksempel, sønnen til en som fløy en biz-jet fikk prøvefly nesten hele norge på langs, satt og så ikke ut av vinduet (for lav pjokk). Fikk beskjed om hvordan instrumentene fungerte, og fløy bra!
Skrevet 9. juli 2005 19 år Hei fra Gran Canaria! Tidig aa se hvordan denne traaden utviklet seg ja... Staar paa det jeg sa, defualt 737 = men ok til defualt aa vaere. Skulle likevel oenske at FS slapp simmen med fly i PMDG klassen. God ferie alle, er nok ikke mer paa nettet mens jeg er her. 28 grader her `naa, mens hjemme paa Valle Marina er det rundt 30. (Er i Las Palmas naa) Ble bre 15 min cockpit paa veien til, haaper paa mer tilbake. God sommer!
Skrevet 9. juli 2005 19 år Her er det 32 grader i skyggen og 22.5 i vannet nEsten las palmas tempratur det Ha en forsatt god ferie
Skrevet 10. juli 2005 19 år Forfatter Jeg har 767-manualen deres. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum Jeg har også kjøpt den, bare at jeg valgte 737. Kjøpte den for tre dager siden. Hvor lang tid tok det før du fikk den i posten? Ådne
Skrevet 10. juli 2005 19 år Noen som vet hvor jeg kan få tak i en real life 737NG manual? Helst gratis.
Skrevet 10. juli 2005 19 år Hvis du kjenner noen i SAS/Braathens eller noe i den duren, så er jo det et godt utgangspunkt! Jeg fikk min 737NG Manual fra faren til en kamerat av meg. Den er utdatert for bruk, i og meg at SAS og Braathens slo seg sammen, så fikk de nye manualer av en grunn. Disse oppdateres jo ofte uansett..
Skrevet 11. juli 2005 19 år Hvorfor skulle den bli udatert da? Flya forandrer seg ikke fordeom to flyselskap slår seg sammen.
Skrevet 14. oktober 2005 19 år Sitat Sitat Disse manualene er meget gode: http://www.utem.com/manuals.html Mvh Bernt Jeg har 767-manualen deres, og må støtte opp om ditt utsagn. Boken er utrolig lettlest, lett forståelig og ikke minst helt fantastisk lærerik. Dette er bøker som mange piloter som skal ta checkride på ny flytype nok har lest som et kompendium til pensum Hva kommer en bok inkl. frakt og utgifter på til Norge? Må si at denne så meget interessant ut.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.