Skrevet 2. juli 2005 19 år Forfatter Den kommer desverre til å gå litt til å fra denne streamen, men er den nede så får dere bare prøve igjen senere.. Bruker ikke scannern KUN til fly
Skrevet 2. juli 2005 19 år asj, har mistet addressen. Kan eg få den? http://icecast.nome.no:8000/status.xsl Her får dere oversikt over hvilke streamer som er oppe, samt lytteadressene. -- Torfinn Nome
Skrevet 11. juli 2005 19 år bare et lite spørsmål hvor blir det av oslo atc som skulle være online av og til den har jo ikke hvert online på mange uker hva skjer?
Skrevet 11. juli 2005 19 år Forfatter Hvis du ikke har annet å gjøre enn å sitte inne midt på sommeren å høre på OSL ATC bør du skaffe deg en hobby..
Skrevet 11. juli 2005 19 år jeg har det,men det er lov og spørre men jeg får jo ikke svar så det er jo greit.
Skrevet 11. juli 2005 19 år Hint Hint Hvis du ikke har annet å gjøre enn å sitte inne midt på sommeren å høre på OSL ATC bør du skaffe deg en hobby..
Skrevet 11. juli 2005 19 år helt enig jan erik det er dårlig gjort og skrive sånt når man spør om en ting...
Skrevet 11. juli 2005 19 år ok hvis det var humor så greit men kan du si om det er lenge til du setter den online igjen ?og hvorfor du pluselig har stoppet og scanne derifra?
Skrevet 11. juli 2005 19 år Humor er en uting. Tenkte akkurat det samme Daniel, hvor gammel er du ? Uten å være ufin, så tipper et sted mellom 11 og 14.
Skrevet 12. juli 2005 19 år thomas om du være så snill og svare på når du setter den online igjen ville det hvert fint.....
Skrevet 12. juli 2005 19 år Han trenger ikke å svare, for han er jo ikke pliktet til å sette opp scannern sin til å streame atc, han får jo ikke noe for det.
Skrevet 12. juli 2005 19 år Det er slik mentalitet som også ødelegger for de som lager freeware-addons til fs, for å trekke en parallell. Personer som stadig maser på noe som er fullstendig på frivillig basis. Smør snakketøyet med tålmodighet, og vær takknemlig for at du får lytte til dette når det er operativt .
Skrevet 24. juli 2005 19 år men thomas eller noen andre ..er det mulig og få et svar bare om oslo atc ikke blir streemet av han mer eller om den kommer opp seinere?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.