October 28, 200025 yr Jeg føler når jeg flyr med en fly i luften HELT FRITT Bil:ufri\\slave fordi ned på bakken Tog: SLAVE fordi ned på bakken\\ på skinnen. Fly: fri fordi luft opp fra bakken. HILSEN FRA ANITA HAGEN
October 29, 200025 yr Samme følelsen som jeg får når jeg kommer noen meter under overflata det... Bare å sveve rundt i det våte element [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Trenger ikke engang vinger og stikke til det [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Kenneth G. Sørensen En simmer som har byttet ut joystick og høydemåler med svømmeføtter og dybdemåler....
October 29, 200025 yr Jeg trives best på bakken forde jeg har høydeskrekk... Jeg trives best på bakken forde jeg ikke er svømmedyktig... Jeg trives når jeg ser at Anita er tilbake!!!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.