Skrevet 22. juni 2005 19 år Hei! Noen av dere i Stavanger som vil bli med å feire sommerferien med en spotte runde på Sola? Er kjedelig alene.. Tenker da på i morgen torsdag 23.05 en eller gang utover formiddagen?
Skrevet 22. juni 2005 19 år Forfatter Kanskje det Men hvor lenge tenker du, at du skal være der? Tenker på å være der i "ett par" timer! 5-6timer kansje? Sist var jeg fra 4-9... Nå er det ferie så da kan jeg være lengre
Skrevet 22. juni 2005 19 år hmm..Høres fristende ut, men jeg har dessverre planer fra og med klokken 6 og utover Men kanskje en annen gang ?? (Hvor i Stavanger hører du til forresten )
Skrevet 22. juni 2005 19 år Forfatter Har GOD tid jeg altså! Har en uke før jeg reiser til Mallorca! Fredag? Eller no sånn? Tasta forresten!
Skrevet 22. juni 2005 19 år Forfatter Kan du kontakte meg på MSN? karl[sPAMFILTER]mat90@hotmail.com litt kvikt så kan vi avtale? Eller så kan vi jo ta det her EDIT: Joda.. Har nå sett på værmeldinger og det ser ut som at 18 kommer til å være i bruk! (Phu! Da slipper vi å gå i en time Selv om det var JÆVLI fint å sitte der!
Skrevet 22. juni 2005 19 år Forfatter Da har vi avtalt å møte ved flymusèet ca kl. 1300! For de av dere som vil være med! Så kan dere sende meg en melding på MSN NÅ så vet vi sånn ca hvor mange vi blir!
Skrevet 22. juni 2005 19 år Jeg visste ikke at det var mulig å hete Matz... Joda.. Men dere får legge ut noen bilder da?!
Skrevet 23. juni 2005 19 år Det skal vi vett'u. Hvis det er noen andre som vil joinan så er det bare å komme, fina veret e det og.
Skrevet 23. juni 2005 19 år Forfatter Da er jeg tilbake.. om 35minutter er bildene ferdig overført.. Var nesten ferdig til jeg innså at jeg hadde lite diskplass på C:\\ og da var djeg halveis... 1GB minnekort..
Skrevet 23. juni 2005 19 år Forfatter JAAA!! Vi var der i... 3timer og jeg kommer nå til å legge ut 34 bilder! Da har jeg hoppet over.. 3-4 fly!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.