October 27, 200025 yr Hvis man skal ta utdannelsen sin i SAS hvordan går man frem og hvordan karakterer må man ha
November 3, 200025 yr Hei Morten, Du kan også kontakte SAS direkte på telf. 64 81 60 50 og be om å få personalavdelingen. De kan sikkert gi deg nyttig informasjon, eventuelt sette deg over til rette vedkommende. Lykke til ;-)) Mvh Fred Vonstett ------------------
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.