Bjørn Erik Stensby Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nå er det kun 5 stk. inne på MP, og enda så får jeg denne beskjeden. Noen som vet hvorfor? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Sikkert noen som tar mye plass av en eller annen grunn....fly på VNAS sin server,der er det ubegrenset Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Men da er det best å være med i VNASD slik at du får ditt eget VNASxxx nummer. Jeg har Vnas402[Erlend] som nick på serveren. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hva er VNASD? Og til informasjon. Ingen trenger å være medlem av Virtual Norwegian for å fly på vår server. ALLE er velkommen. Man trenger ikke å ha noe VNASxxx for å fly der. Tull å tøys alt sammen. Bare logg på folkens å kos dere på VNAS sin server. Bare følg våre spilleregler, så er alle velkommen vnas.hopto.org er ardressen Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jaha? Husker du juleflighten til VSB Roy Halvorsen...? "Alle er velkommen" ? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hva er VNASD? Og til informasjon. Ingen trenger å være medlem av Virtual Norwegian for å fly på vår server. ALLE er velkommen. Man trenger ikke å ha noe VNASxxx for å fly der. Tull å tøys alt sammen. Bare logg på folkens å kos dere på VNAS sin server. Bare følg våre spilleregler, så er alle velkommen vnas.hopto.org er ardressen Mente VNAS..hehe.. Hysj da Roy, vi vil vel ha rekruttering? Neida, det er sant at alle kan fly men jeg anbefaler fortsatt å melde seg inn i VNAS og bli med i ett trivelig miljø for alle flygale. Joachim: Det er forskjell på å komme en pilot for å fly på serveren vår, og å arrangere ett flyin på et annet VA sin server uten melde i fra til vår serveransvarlig.. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Flyin? Det var vel bare at fem piloter fløy sammen...nå inviterer dere folk, og da kan det godt hende at fem folk flyr sammen? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Vil heller ikke kalle den gangen et flyin, vi var 5 piloter som avtalte på forhånd å møtes på vnas serveren, da flightsim.no serveren ikke var helt i storform på formiddagen. Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Rekrutering på høyt nivå her ser jeg.. får hive meg på da; [color:"blue"]Join VATSIM , lite nedetid, "litt" mer enn 5 fly online og skikkelig ATC-service fra sertifisert personell. For å bli medlem må du registrere deg på VATSIM, fort gjort. Så leser du i noen dager før du logger deg på ved hjelp av SB3 som finnes på VATSIM sine sider. Joiner du VATSIM idag får du dessuten garantert ATC på Gardermoen eller Bodø i kveld rundt 18:00 UTC! Bli med idag, og kom så nært virkeligheten Flightsimulator tillater![/color] Kan sikkert lage noe stuff med design i PDF-format hvis dere er interessert Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Eller vi kan spare Stig og du kan lese over noen manualer her i filbiblioteket og på VACCSCA - Scandinavian VACC sine hjemmesider. Velkommen til VATSIM; Du må bare gi bedskjed hvis du trenger hjelp til noe. EDIT: www.vaccsca.org hvis linken over tuller seg... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.