Skrevet 17. juni 2005 19 år Ryktene sier at det blir en minioppvisning med F-16 på Sola ca. 1330 i dag. Just thought you wanna know...
Skrevet 17. juni 2005 19 år Håper at du er der og tar bilder. Synd at jeg ikke leste det før nå, da hadde jeg tatt meg en tur ut. vel, da er det vel bare å skru på flyradioen.
Skrevet 17. juni 2005 19 år Noen som vet noe mer? Har vert på Skolen å hatt presantasjon om "Byen vår" i hele dag... *sukk*
Skrevet 17. juni 2005 19 år Jeg så heller ingenting...Men vet noen om det skjer et eller annet på Sola fram over?
Skrevet 17. juni 2005 19 år Forfatter Tiger11 kom fra ørlandet og var på sola på slaget 1330. Tok noen low-pass, før den landet. I tillegg var det en liten acrooppvisning med safir. Anledningen var 334 (?) skvadronens 60-årsubilum. Hadde desverre ikke med meg kamera.
Skrevet 17. juni 2005 19 år ok..Men blir det noen flystevner senere ? (Gundersen, jobber du i militæret?)
Skrevet 19. juni 2005 19 år Forfatter Blir vel feil å kalle dette et flystevne Var som sagt bare en f-16 som tok noen low-passes, og en safir (LN-SAO) som fløy acro over plassen. Fikk være med på en acrotur i SAO etterpå Nei, jeg jobber ikke i forsvaret, men er ofte innom Sola flystasjon, i og med at jeg er elev i flyklubben der.
Skrevet 19. juni 2005 19 år Nei , jeg mente ikke at DET, var et flystevne , jeg bare lurte på om det var noen fram over
Skrevet 19. juni 2005 19 år Forfatter Det blir et stort flyshow på Sola i pinsehelgen 2007, mer vet jeg ikke.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.