Øyvind Grassdal Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei og hå folkens, nå har jeg gått gjennom Basic Pilot Training på VATSIM, og har nå lyst til å prøve meg på VATSIM, men, dette er første gangen, og jeg lurte på om noen av dere kunne sette litt tid av til meg slik at jeg kan lære dette for Hadde vært kjempekjekt. Siter
O85_ Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Haddejeg hatt tid skulle jeg gjerne ha tatt deg med på en testflight Har litt mye å gjøre fortiden. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg er ikke proff, men kan godt bli med å hjelpe deg i gang! Passer ikke i dag, ikke i morgen(pga. klassetur til røros). Helga da? EDIT: Vi kan jo kontaktes på MSN. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Der er også hjælp at hente på www.vaccsca.org under Pilot training. Det meste er på engelsk der, men hurtigt læst. Hvis du er ny vil du specielt kunne lære meget af at læse "Sektion 1" Der er også fire tutorial-flights. Tre af dem er på engelsk. Den fjerde er lavet af Tom Arne Poulsen, og den er perfekt for nye piloter, og det bedste (Always save the best for last ) - Den er også skrevet på norsk! Så prøv eventuelt at læse på siderne på vaccsca, for der er mange "what to do - and what not to do" Og ellers er det bare at spørge. Enten her, eller spørg en ATC om han har tid til at hjælpe. Der er også en quick-guide til SquawkBox 3 på vaccsca på norsk. Den bør du læse, så du kender programmet. Den er læst på ti minutter. /Peter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.