Skrevet 14. juni 2005 19 år Jeg er ny og "amatør"( ), og jeg lurte bare på hvordan du lager videoer og tar bilder på FS.. Liksom, hvordan legger du til musikk, tekst osv, og hvordan tar du vanlige bilder? På forhånd, takk for hjelpen!
Skrevet 14. juni 2005 19 år Hei du! For å ta bilder kan du bruke et ypperlig lite program som heter FSSCREEN, som ligger i filbiblioteket her på fs.no (ta et lite søk). Når du kjører igang det kan du ha det i bakgrunnen når du flyr, og det lagrer et bmp- bilde hver gang du trykker på Print Screen- knappen. Til filming kan du først gjøre opptakene med FRAPS (http://www.fraps.com/) dette er veldig ressurskrevende, og selv min maskin dør når jeg prøver.. Etterpå kan filmene redigeres standard i Windows Movie Maker, som du finner i startmenyen din. Enkelt og greit, samt gratis (du må betale noe for FRAPS, men du kan også ta bilder med det). Mer avanserte videoredigeringsprogrammer som Avid og Premiere finnes jo og, men de er ikke akkurat gratis
Skrevet 14. juni 2005 19 år Forfatter Takk for svar, men hvor er Print Screen knappen? Ligger den på FS eller FSSCREEN?
Skrevet 14. juni 2005 19 år Takk for svar, men hvor er Print Screen knappen? Ligger den på FS eller FSSCREEN? Den har du på tastaturet.... Vanligvis over nummer-knappane til høgre på tastaturet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.