Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå ser jeg at det skal holdes flightsimmøte i Oslo igjen. Der borte i Gardermoenland har de visst klart å lage en tradisjon med disse møtene.

Som alle vet, kan vi som bor i Bergen ikke være noe dårligere, så vi burde kanskje prøve å samles? Forslag til møteplass og tidspunkt mottas med takk. Selv er jeg ikke så overbegeistret for røyking, så jeg håper vi kan finne et sted uten nikotinforbrenning.

Flesland rules

-Frode

------------------

VACCNOR3

Event Coordinator

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

Skrevet

Hei Frode og andre interesserte bergensere!

Jeg kan også godt tenke meg å møte andre flysimmere. Hva med kafeen på Flesland - røykfri del? Passer det med førstkommende lørdag (28/10) kl 16.00 (etter lørdagshandling, før andre selskapeligheter)?

Håper også andre er interessert!

Hilsen Eivind

Skrevet

Hei!

Godt forslag! Skal høre med dem om vi kan reservere noen bord med fin utsikt :-) For dem som ikke er så kjent på Flesland: Gå opp rulletrappen, 180 til venstre, opp en trapp til og du er der....

Hvor mange bord trenger vi (=hvor mange tror de kan komme på lørdag) ?

Ser frem til litt uformell flightsim-chatting

Med Flesland-hilsen

-Frode

Skrevet

Jeg tror vi må droppe det foreslåtte flightsimmøtet på Flesland lørdag 28/10. Interessen har vært mildt sagt beskjeden. Håper oppslutningen er større ved en senere anledning. Hvis noen likevel ønsker møte i morgen, må de gi seg til kjenne. Jeg stiller gjerne opp.

Eivind

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...