Frode Mæland Strand Skrevet 23. oktober 2000 Skrevet 23. oktober 2000 Hei! Nå ser jeg at det skal holdes flightsimmøte i Oslo igjen. Der borte i Gardermoenland har de visst klart å lage en tradisjon med disse møtene. Som alle vet, kan vi som bor i Bergen ikke være noe dårligere, så vi burde kanskje prøve å samles? Forslag til møteplass og tidspunkt mottas med takk. Selv er jeg ikke så overbegeistret for røyking, så jeg håper vi kan finne et sted uten nikotinforbrenning. Flesland rules -Frode ------------------ VACCNOR3 Event Coordinator http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway Siter
Eivind Strøm Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Hei Frode og andre interesserte bergensere! Jeg kan også godt tenke meg å møte andre flysimmere. Hva med kafeen på Flesland - røykfri del? Passer det med førstkommende lørdag (28/10) kl 16.00 (etter lørdagshandling, før andre selskapeligheter)? Håper også andre er interessert! Hilsen Eivind Siter
Frode Mæland Strand Skrevet 24. oktober 2000 Forfatter Skrevet 24. oktober 2000 Hei! Godt forslag! Skal høre med dem om vi kan reservere noen bord med fin utsikt :-) For dem som ikke er så kjent på Flesland: Gå opp rulletrappen, 180 til venstre, opp en trapp til og du er der.... Hvor mange bord trenger vi (=hvor mange tror de kan komme på lørdag) ? Ser frem til litt uformell flightsim-chatting Med Flesland-hilsen -Frode Siter
Frode Mæland Strand Skrevet 25. oktober 2000 Forfatter Skrevet 25. oktober 2000 Hei! Jeg må dessverre reise bort i helgen, så denne lørdagen får dere kose dere uten meg. Lykke til med møtet! -Frode Siter
Eivind Strøm Skrevet 27. oktober 2000 Skrevet 27. oktober 2000 Jeg tror vi må droppe det foreslåtte flightsimmøtet på Flesland lørdag 28/10. Interessen har vært mildt sagt beskjeden. Håper oppslutningen er større ved en senere anledning. Hvis noen likevel ønsker møte i morgen, må de gi seg til kjenne. Jeg stiller gjerne opp. Eivind Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.