Skrevet 8. juni 2005 19 år Ja, til dere VFR entusiaster... kjøp flynytt! Fikk mitt i posten i dag, og må si det var en fint nummer 1. Første VFR artikkel går fra Gardermoen. Det er Gardermoen Flyklubb som er klubben her. Artikkelen tar for seg en flytur fra Gardermoen (5 sider) og selve VFR prosedyrene for Gardermoen (1 side). Denne anbefales absolutt til dere som flyr VFR ved ENGM på VATSIM 2. Neste artikkel er med LN-HIH. Her tar piloten med deg på en tur til Sverige, med informasjon om hva han gjør mm 3. "VFR on top" heter denne artikkelen. Denne artikkelen tar for seg hvordan VFR flygere skal klare å komme seg over skyene når det er lavt skydekke (altså det å fly over skyene) Nå må jeg se å starte å fly VFR på VATSIM igjen! For nå ble jeg inspirert! Les mer på www.flynytt.no
Skrevet 8. juni 2005 19 år Dette er et must for de som har lyst til å fly VFR på VATSIM!! Veldig interesangt!
Skrevet 14. juni 2005 19 år Er jo ikke i salg i Bergen? Selges nok kun i Norge Sist jeg så etter er Bergen en by i Norge Vet ikke om det har blitt noe nytt nå i det siste, men kanskje noen andre har bedre fakta og komme med.
Skrevet 14. juni 2005 19 år Var innom narvesen her i Bergen for noen dager siden.. Og de selgte Flynytt. Så bare slapp av folkens, Bergen er fortsatt en del av Norge..
Skrevet 14. juni 2005 19 år Eg è ikkje fa Norge, eg è fra Bææærgen Fant det ikke i by'n (storsenteret) eller på Flesland. Begge Narvesen seff. De selger jo nr 2 da...men den har jeg
Skrevet 14. juni 2005 19 år *Sukker* Har ikke i Stavanger heller... Får ikke før på fredag *sukk* Har vert på 5 forskjellige narvesen, og ingen hadde
Skrevet 14. juni 2005 19 år Hadde jeg bare fått tak i Flynytt. Tror jeg har vært inne på fem forskjellige Narvesen-utsalg, uten å finne det. Tror jeg må abonere på det. Har brukt opp et årsabonement bare i bensinpenger...
Skrevet 14. juni 2005 19 år Det koster ikke mer enn 250,- å abonnere, - og da kommer det en herlig overraskelse i posten seks ganger i året. Kjøper du det i løssalg, koster det 60,- pr. nummer. Nei, jeg jobber ikke i Flynytt, jeg bare liker det så godt at jeg vil anbefale abonnement!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.