Patrick Møller Johansen Skrevet 23. oktober 2000 Skrevet 23. oktober 2000 Hjeelp! Jeg holder på å bygge mine første flyplasser på spillet Airport Inc/Tycoon, men etterhvert så får jeg bare meldingen om at flyene er forsinket på grunn av dårlig tanking. Jeg har bygd alle flyplass objektene som er å få i første runde, så hva skal jeg bygge nå? Forfjamset Hilsen fra Patrick Møller Johansen BU504 Siter
Lars B. Frostad Skrevet 23. oktober 2000 Skrevet 23. oktober 2000 Hmm.. Har du prøvd å bygge flere bensindepoter og selvsagt valgt den "beste" fuel-levrandøren (den dyreste) ? Husk også at bensin-depotene skal være i UMIDDELBAR nærhet til taxiways, derfor er det også viktig at du bygger slike veier til biler og kjøretøy helt inntil bensindepotene og ut til gatene... PS: Er en stund siden jeg drev med det spillet nå... Mvh: Lars B. Frostad [Endret av Lars B. Frostad 23-10-2000.] Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 23. oktober 2000 Forfatter Skrevet 23. oktober 2000 Tusen takk for svaret :-) Jeg har ikke prøvd ut det du skrev før, så det blir spennende å prøve, jeg har alltid satt bensin depotene ("Plane Maintenance"?) Ved siden av "Apron" ikke ved taxiways Hilsen Patrick Møller Johansen BU504 PMJ_OBS Siter
Christer Havnø Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Hei der!! Jeg lurer, det spillet du snakker om, er det et gammelt spill, hvordan er grafikken... Det kan være at jeg er interresert i å kjøpe!! Svar her, men helst send en mail til fagraas@hotmail.com mvh Christer Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 24. oktober 2000 Forfatter Skrevet 24. oktober 2000 Airport Inc/Tycoon er ikke et gammelt spill. Det kom ca. i juni i år. Grafikken er bra den, ganske mye detaljer. ---------------------------------------------------------------- RECOMMENDED SPECIFICATIONS: Windows 95/8 400 Mhz 64 MB RAM 16MB 100% DirectX OR 3DFX (Videocard) COMPATIBLE 3D ACCELERATOR ANY 100% DirectX COMPATIBLE (Soundcard) 300MB (uncompressed) (Hard Disk) CDROM X4 MOUSE Required DirectX 7 (supplied on game CD) MINIMUM SPECIFICATIONS: Windows 95/8 200 Mhz 16MB RAM 4MB 100% DirectX COMPATIBLE (Video Card) ANY 100% DirectX COMPATIBLE (Sound Card) 300MB (uncompressed) (Hard Disk) MOUSE Required DirectX 6 or higher (DirectX 7 supplied on CD) ----------------------------------------------------------------- DET VAR SPESIFIKASJONENE Spillet er litt vanskelig å spillet, men du kommer inn i det etter hvert. Vennlig Hilsen Patrick Møller Johansen BU504 Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Airport Inc er i utgangspunktet et OK spill. Det har sine utfordringer i begynnelsen, men etter å ha kommet seg gjennom "barnesykdommene" på flyplassen sin, blir det etterhvert ganske så ensformig og kjedelig. Pengene strømmer inn, og man finner ikke noe fornuftig å bruke dem på... Satt ca. i tre dager før jeg ble m*kk-lei. Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Hej Jeg spiller også meget "Airport INC." men jeg finder ikke ud af og fjerne gamle terminaler (kan man fjerne dem). nogen der kan hjælpe??? Takker for alle svar !!! Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 24. oktober 2000 Forfatter Skrevet 24. oktober 2000 Hei igjen! Jeg er enig i deg der Jimmy at man ikke kan fjerne gamle terminaler. Jeg skjønner ikke hvordan man gjør, så er det noen der ute som har et svar? Med vennlig hilsen fra Patrick Møller Johansen BU504 Siter
Gjest Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Man må først fjerne alle kontraktene man har med selskaper ved check inn, og man kan ikke fjærne terminler hvor det er butikker som har åpnet. Etter at dette er fjærnet så kan man fjærne termialer. Det er bare å ikke fornye kontraktene som butikkene gir deg. håper dette hjalp mvh Morten http://fly.to/virtualpremiair"'>http://fly.to/virtualpremiair" TARGET=_blank>http://fly.to/virtualpremiair Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 24. oktober 2000 Forfatter Skrevet 24. oktober 2000 Takk takk for svaret! Vennlig hilsen Patrick Møller Johansen BU504 Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 25. oktober 2000 Skrevet 25. oktober 2000 Jeg takker også for svar! TAK!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.