Eirik C Varvik Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg fyller inn navnet mitt, og 217.8.141.88 som IP, trykker search, skjer ingenverdens ting, hva er det som skjer? Det virker ikke som om den søker engang Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Har det funket før? Jeg hadde det samme problemet igår, men jeg husker egentlig ikke presist hva jeg gjorde. Jeg tok hvertfall systemgjenopretting og da virket det. Hvis du har fiklet med noen sjerm/nettverks instillinger i det siste så kan det også være problemet. Siter
Eirik C Varvik Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Har ikke rørt skjerm eller nettversk innstillingene mine, har også ta bort brannmuren Siter
Åge Storli Berg Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 På den andre PC'n min, hjalp det å skru av Norton Internet Security(jeg har NIS2002) Siter
Eirik C Varvik Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 HAr ikke det programet på denne pcen, kan det være om en annen pc på nettverket har? Men den er ikke på når jeg skal spille da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.