October 20, 200025 yr Nogen der kan sige mig om windshear kan indgå i en wx-metar ? I så fald, hvordan vil den se ud ? ------------------ Mvh. Michael Olesen michael@olesen.as SAS253
October 20, 200025 yr b) Vindskjær observert under 1600 fot WS (windshear) innleder gruppen, etterfulgt av RWY (runway), og nummer for den rullebane der windskjær er observert. Er det observert vindskjær på alle baner meldes WS ALL RWY Eksempel: WS RWY36, WS RWY22 Full info under vacc norway i signaturen - under training, den norske delen og oppslagsmateriale ------------------ Roar Sandøy http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway http://home.online.no/~roa-sand/irc/" TARGET=_blank>"Irc for Dummies"
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.