Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg får legge dette ut her også. For dere spottere som vil se en B757 m/winglets er faktisk routing for ship 134 (vår første B757 m/winglets) satt opp på EWR-ARN inaugural flight Torsdag kveld 02 Juni. Ankommer ARN og returnerer til EWR Fredag 03 Juni. Har så et par domestic flights men er satt opp på EWR-OSL Lørdag 04 Juni, ankommer OSL Søndag 05 Juni... Dette kan jo forandres om noen dager men slik viser routingen i dag...?

Hun er nyklakkert og fin... med nye winglets ""

Dag

Skrevet

Hei igjen, da var ship 134 i luften som første CO69 på vei til Stockholm. Den er beregnet annkomst ARN 07:50. Winglets'ene sitter på enda... så hold kameraene klare... ""

Routing viser fortsatt ship 134 til OSL som CO38, annkomst 09:45 på Søndag... så da får dere en mulighet til å se den i Oslo også... ""

Dag

Skrevet

Hei!

Ser nok den en gang i løpet av sommerferien, det blir bra.

Dag, er du flyingeniør og har du tatt utdannelsen din i Norge eller utlandet? Har selv tenkt litt i de baner når det gjelder videre utdannelse, så hadde vært fint å høre fra noen som er inne i gamet.

Skrevet

Ja, da tar jeg turen oppover jeg også hvis det er greit for dere! Hvis ikke så får dere bare si ifra ""

Skrevet

Kjempefint, Dag! Ser ut til at jeg må sette ringeklokka på 08:45...

Håvard, det gjør ikke meg noe om du står på haugen. ""

Håper været blir tilsvarende som du har postet over. Da blir det iallfall muligheter for å ta nogenlunde o-k bilder.

Skrevet

Da er jeg endelig tilbake! "" Jeg og Anders Sørby dro kl. 8:45 hjemmefra, og var på Gardermoen til 17:30!

Fikk med Continental sin landing så klart, et herlig syn!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...