Gjest Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det skal jeg være enig i Geir, så absolutt. Men tenk deg for en flyintresert ungdom med bare ukeslønn....synes 400 er mye....Jeg er verken ungdom eller har ukelønn så jeg skal kansje klare det...:-) Siter
Geir G Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Til alle unge flysimmere: Sett på en long haul flight (f.eks Amsterdam-Hong Kong)på cruise klipper gresset til naboen. Kanskje du får 200kr for det (ganske god lønn for å være en flysimmer)! Det funker, snakker av erfaring. Siter
Stian Nilsen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Å du med det der fly og tjener penger Siter
Jan Fjeld Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Flyr over til Bergen på fredag, så jeg og Are, http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post265585 kommer til å være der begge dager. Blir vel en øl eller to i Bergen iløpet av helgen også. Hvis noen vil joine så send en SMS til meg på 95128902. :-) Jan Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Å du med det der fly og tjener penger Siter
Endre Thomassen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Kan noen fortelle meg om det er nødvendig å bestille biletter på ticnet??? Er det ikke mulig å betale ved ingangen til flesland Takker for svar Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Tror ikke det går å kjøpe andre steder enn hos Ticnet. Men er det noe problem da? Siter
Endre Thomassen Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det er det sikkert ikke Men hvordan får du bilettene viss du kjøper hos ticnet? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Du kan enten få de i posten eller hente de hos en Narvesen kiosk. Siter
Geir G Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Tror en kan kjøpe ved informasjonsdisken til Avionr i ekspedisjonsbygget, terminalen. Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Regner fortsatt med at det kan kjøpes billetter ved inngangen til stevnet ? Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 19. august 2005 Premium Medlem Skrevet 19. august 2005 Regner fortsatt med at det kan kjøpes billetter ved inngangen til stevnet ? DET kan dere!..... Vær obs på parkering for dere som kommer med bil. Parkeringsplassene ligger et stykke unna Flesland, men det går busser i skytteltraffikk fra disse. Kart over P-plasser her! Disse vil bli godt skiltet, og trafikkinfo vil bli gitt på Radio1. Kart over stevneområdet er nå også utlagt på www.bergenairshow.no Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Vel, jeg synes det er deprimerende fordi jeg med 97% sannsynlighet er i millitæret da (sikrere kan man ikke være når det gjelder forsvaret ). Artig Siter
Andreas Berge Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Noen som vet hva rundflygning med DAT's ATR42 vil koste? Siter
Geir G Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Er ikke sikker, men forrige gang kostet det rundt 250kr. Siter
Jim Grav Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Uff der skulle man vært, kansje møtt på kjente fra hjemstedet i orion. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Får berre håpe at veret blir ok! Satsar på å møte opp på lørdagen.... Siter
Gjest A. H. Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Får berre håpe at veret blir ok! Satsar på å møte opp på lørdagen.... Får krysse fingerene jah! Såg nettopp på langtidsvarselet at det kan bli regn. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Da er det snart klart for airshow og nedtellingen for min del har begynt. Noen som vet åssen det er å komme seg fra terminalen og til morroa ?? og evt hvor på flesland det skal være ?? Jeg kommer med fly på søndags morgen og skal tilbake til oslo på ettermiddagen (håper litt på vestsiden av banen så vi får sola i ryggen) Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Sikkert på GA og Techinical området mest. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 ah, takker å bukker , akkurat det jeg var ute etter S A Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Da drar jeg til Bergen, så får vi håpe på godt vær og et bra show på lørdag (og søndag). Siter
Geir Teigo Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Bra vær i Bergen??? Tror du på julenissen også??...har litt lett for å overdrive, da jeg selv er klimaflyktning og har fått asyl i oslo på 9. året nå. Anyway, det ser ikke så dumt ut...til bergen å være. Sakset fra met.no: Gjelder fra 25.08.2005 Gjelder til 31.08.2005 Vind og vær Torsdag og fredag sørlig, senere vestlig bris, til dels kuling på kysten. Regnbyger. Litt lavere temperatur. Fra lørdag til tirsdag vind mellom sør og vest, av og til kuling på kysten og i fjellet. Regn og regnbyger. Varierende temperatur, men for det meste over normalen for årstiden. Siter
SH Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Og her er storm sitt varsel for Bergen lufthavn de neste dagene fremover... Ser for øyeblikket ikke særlig bra ut. Får håpe det bedrer seg. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 25. august 2005 Premium Medlem Skrevet 25. august 2005 Da går vi inn i det siste døgnet med forberedelser til Bergen Air Show. Det har vært et langt lerret å bleke, og utrolig masse arbeid. Værmeldingen for helgen er noe blandet, men langt mer optimistisk nå i kveld enn den har vært tidligere i uken Jeg blir værende i Bergen Aero Klubb sin hangar ved flysimulatoren, så kanskje ser jeg noen av dere.... Siter
Dag R. Stangeland Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hei, Dere får ha lykke til i Bergen og tvi-tvi for godt vær. Jeg for min del kom hjem fra Mexico for to dager siden og bruker de to siste dagene før jobbstart hjemme. Tross alt kommer det 3 LanceR-C (oppdatert MiG-21) fra det rumenske luftforsvaret til Sola på mandag. De er på vei til NAM på Ørland. Får dekka litt av flyabstinensen da tenker jeg Blir også stasjonert Tyrkisk/USAF KC-135 samt KLu KDC-10 på Sola i løpet av øvelsen. Do a good show! Hilsen Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 For et vær idag! Selv etter bergensk målestokk... måtte jogge i gymmen... t-shirt er ikke riktig plagg når det regner så mye at man nesten ikke registrerer spruten fra bilene... Krysser fingrene for at jeg holder meg frisk... Siter
Are Barstad Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 For METAR's og TAF's på mobiltelefonen for Norske (og internasjonale) flyplasser kan dere bruke www.wapmx.com. Da får dere up-to-date conditions i Bergen før flystevnet. Jeg er på plass i bergen nå og venter spent... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.