Sten Arne Bryde Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Her er oppdatert liste, har kommet på ett par gobiter siden jeg så sist. blant annet RNLAF C-130 og Norsk F-5 oppvisning Foreløpige bekreftede deltagere Aerobatic team Frecce Tricolori fra Italia med MB 339 PAN USAFE demo team - A-10 Thunderbolt 2 F-16 fra Luftforsvaret Aerobatic teamet Aerostars med Yak 50 og 52 fra England Scandinavian Airshow viser "Wing Walking" med Grumman 164 Ag-cat Aerobatic oppvisning fra Norwegian Aviation College - Grob 115 F-5 fra Luftforsvaret Tummelisa Bleriot XI 1909 DH-100 Vampire Hawker Hunter AT-6 D Harvard Cessna O-1 Birddog DH82 Tiger Moth PT19 Cornell Dakota DC-3 Bücker Jungmann Anders "kniven" flyr aerobatic med Reynolds Wild Cat Rekordforsøk med helikopter Christen Eagle viser sitt aerobatic show Formasjon med 4 Saab Safir Aerobatic med Saab Safir Max Holste Broussard Sea King redningshelikopter fra Luftforsvaret Norsk Helikopter med sitt nye Sikorsky S-92 P-3 Orion fra Luftforsvaret RANS S-9 Chaos Aerobatic med Extra 230 PA-19-90 Piper Cub L-4 Grasshopper To Norske Yak 52 Aerobatic med seilfly Rundflyging med Danish Air Transport sin ATR42 C-130 Hercules fra RNLAF Fallskjermhopping Mikrofly Ikarus C42 Kit Fox Mawrik Rebel Samba XXL Sky Arrow Sky Ranger Jabiru 3-6 stk Reims C182 Q Paraglider og hangglider demo Modellflyoppvisning av Bergen Modellflyklubb Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Gleder meg, men gruer meg til kaoset det blir... S92'en skal ha oppvisning ja, fin den. Ser at det blir "rekordforsøk med helikopter"? Noen som vet noe, eller er det et oversaskelsemoment? Og blir det noe møte med folk herfra? BAK hangar maybe? Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Når er dette airshowet? 27-28 august. Leir meir på heimesidene deira. Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Wohooo!!! Frecce Tricolori kommer jo!! Det er vel ikke så mange team som er bedre.. Jeg skal definitivt over til Flesland den helgen. Dette blir stort! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Skal du over vidden Håvard? Men blir det noen muligehter for turer OPP osv? Siter
Geir G Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Gleder meg extremt! I går fikk jeg tak i fire Bergen Airshow klistremerker Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg blir mer og mer deprimert for hver gang jeg ser den listen oppdatert Siter
Gjest Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Skal du over vidden Håvard? Men blir det noen muligehter for turer OPP osv? Hva mener du? *muligheter for turer OPP*? Siter
Geir G Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvorfor? Vet ikke jeg, men jeg har to teorier... 1. Han mener det blir for mange folk... 2. Han kan ikke komme til ENBR de gjeldene datoene.. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg kommer til å kjøre over fjellet regner jeg med. Både samboer og hund skal være med, så da er det ikke så mye vits med id billetter. Fin tur er det Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vel, jeg synes det er deprimerende fordi jeg med 97% sannsynlighet er i millitæret da (sikrere kan man ikke være når det gjelder forsvaret ). Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tenkte meg nesten det ja... At det var pga folk, mest sannsynlig fordi han ikke kan komme. Er det noen tirer for å bli med opp? = Er det noen muligheter for å få sitte på i et fyyy Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Er nok særdeles liten sjangs for at det blir muligheter under showet... Da er det bare deltakere i programet samt rute/ambulansefly som får fly... Kommer nok snart en NOTAM der det blir publisert PPR på lørdag, og store deler av fredag. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Går utifra at det ikke blir det samme programmet begge dagene, så kan noen fortelle meg hva programmet for hver av dagene blir? Er tilfeldigvis i Bergen den helga og tenkte da å ta meg en tur på lørdagen, men drar hjem igjen på søndag så da blir det vel dårlig med show den dagen tenker jeg...egentlig A-10 som frister mest, så er det noen som vet om de skal fly på lørdagen? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Programmet blir ganske likt begge dager er det jeg har fått opplyst. Hei Det blir etter det jeg har forstått noenlunde det samme programmet begge dagene. På www.bergenairshow.no finner du mer informasjon om arrangementet. Mvh Anette Nilsen Avinor Informasjonssenter Uansett finner du en mail addresse og et telefonnummer på siden der som du kan prøve å hente info om A-10 flyr begge dager fra. Siter
aleksander rødland Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 er det 400kr for begge dagene?? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Programmet blir ganske likt begge dager er det jeg har fått opplyst. Hei Det blir etter det jeg har forstått noenlunde det samme programmet begge dagene. På www.bergenairshow.no finner du mer informasjon om arrangementet. Mvh Anette Nilsen Avinor Informasjonssenter Uansett finner du en mail addresse og et telefonnummer på siden der som du kan prøve å hente info om A-10 flyr begge dager fra. Okay, takker og bukker. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 er det 400kr for begge dagene?? For begge dagene til sammen ja. 200 pr. hode i følge Ticnet Siter
Geir G Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 I forhold til programmet er det ikke dyrt Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 I følge min lommebok er det det... Siter
Sverre Vik Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 d e dyrt når eg kan se flyene som e i luften fra stuevinduet. Men eg kommer kanskje en av dagene. Siter
Torstein Farsund Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Forstår det sånn at det da ikke er vits i å kjøpe billetter til begge dagene, siden det skal være samme program. Flere som har tenkt i de baner? Siter
Geir G Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 For meg ser det ikke ut til at programmeter make begge dagen? Siter
Torstein Farsund Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Beklager. Hadde bare lest det som sto på forumet og ikke på hjemmesiden til Bergen Air Show. Ser jo der at det er en del ulikheter i programmene for de to dagene. Siter
Gjest Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 er det 400kr for begge dagene?? Dobbelt så dyrt som PAris Airshow.........dette synes jeg var dyrt........ Siter
Geir G Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Husk det går til en veldig bra sak også da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.