Skrevet 29. mai 2005 19 år Vet ikke om temaet har vært oppe tidligere... Men noen her som skal dit? Jeg skal ihvertfall og gleder meg
Skrevet 29. mai 2005 19 år Det har nok vært oppe ja, men en liten påminnelse skader ikke Skal nok ta turen oppover jeg og ja, og hørte noe en stund om at vår alles kjære Steinar Grindstein skal/eller allerede har en plass der alle fra fs-miljøet kan møte opp og slå an en prat? Han kommenterer sikkert temaet så får vi et mer nøyaktig svar
Skrevet 29. mai 2005 19 år Jepp, det kan jeg St.Hans-helga 24.-26. juni og oppvisningene skal foregå på søndag. Mer info på hjemmesiden.
Skrevet 30. mai 2005 19 år Håper så mange som mulig kommer til Bardufoss i juni. Jeg kommer til å være der, og det kommer diverse fra airpics-teamet, er meg blitt bekjent.
Skrevet 30. mai 2005 19 år Tja, Oslo-Bardufoss tur/retur ca 2000.-. Finnes det noen hoteller eller pensjonater på Andselv for tiden da?
Skrevet 30. mai 2005 19 år Quality Hotell Bardufoss og Bardufosstun, hvorav sistnevnte er absolutt å anbefale. Enkel standard med god service pluss at de leier ut hytter slik at flere kan gå i lag om kostnadene!
Skrevet 30. mai 2005 19 år Hallo! Dere som trenger overnatting burde raske på Bardufosstun har kun 7 rom igjen.. prisene er hyggelige.. 495,- pr dgn for enkeltrom. Freddy
Skrevet 18. juni 2005 19 år Hei, dere nå er det under en uke til stevnet, kan kanskje avklare hvem som skal dit så man vet hvem man kan prøve å få kontaktet der, vi må kanskje møtes en plass hele gjengen?
Skrevet 19. juni 2005 19 år Jeg skal jobbe, så man blir å sitte med den beste utsikten mye av tiden! (Om noen vil komme på besøk, kan vi sikkert fikse det, men da må det avtales på forhånd. Send PM)
Skrevet 20. juni 2005 19 år Datoen er krysset av med rødt på kalenderen for lenge siden så jeg kommer selvsagt, men antar det bare blir på søndag. Det er vel da mesteparten av oppvisningene skal skje. Håper på et samlingssted eller møtepunkt?
Skrevet 20. juni 2005 19 år Skulle gjerne vært på Bardufoss, men det kolliderer med GAP helgen på Fyresdal.
Skrevet 21. juni 2005 19 år Heisan Michelle. Litt OT, men jeg hadde jo håpet å få sett et "kjent" fjes da vi var innom Sola flyklubb i uke 23 , men fint bilde av deg og Harald ved inngangen fikk jeg jo med meg. Det var vi som hadde LMR stående utenfor om du var innom i løpet av uka.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.